/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Mails
Fra : refi
Vist : 615 gange
50 point
Dato : 21-11-06 18:50

Kandu bliver da mere og mere mystisk......

Tidligere fik man ALDRIG mails (når deres system ikke virkede)

Nu kommer saftsuseme de SAMME mails 3-4 gange.....

Andre der oplever det samme......

VÅGN OP KANDU - så kan det være vi accepterer jeres cookies

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-11-06 18:58

Er du nu sikker på at det er de samme mails

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-11-06 19:05

Ja.....

Jeg kan jo se der ikke er skrevet i spørgsmålet siden sidste mail....

Bl.a. er flere af dem SVAR ACCEPTERET - og det kan da kun gøres EEN GANG

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-11-06 19:06

Refi - du får jo en mail hver gang der er en ny der skriver i spørgsmålet.
Der kommer ingen dobbelt mail's her.
Jeg bruger google mail til Kandu lige nu.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-11-06 19:14

e.c

Det er jeg da godt klar over.....

Det var derfor jeg pointerede at det OGSÅ forekom ved "svar accepteret" - og der kan da kun være EEN.....

Bortset fra det er jeg sikker på det er de samme men med forskellig tid.

Fik lige 2 mere på dette spørgsmål - og du var den eneste der havde skrevet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-11-06 19:16

Det kan selvfølgelig være min mailserver-udbyder der driller og ikke kan se de allerede er hentet, men det tror jeg nu ikke - for så ville de vel have samme klokkeslet....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-11-06 19:20

Og det er der så noget der tyder på det er alligevel.....

Fik lige 3 med samme klokkeslet - samme spørgsmål - men kun EEN kommentar

Hvad hulen er nu galt

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-11-06 19:24

Der er nu kommet 3 og det passer med de 3 du har sendt.

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 60 point
Dato : 21-11-06 19:25

Jeg oplever det samme en gang imellem,lige siden kandu's omlægning,der er ikke noget fast mønster,men ikke i dag,
så du er ikke alene i verden refi

Manse9933

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-11-06 19:27

E.c

Mine egne indlæg i mine egne spørgsmål giver ingen mails - det er da en fejl hvis de gør....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-11-06 19:29

Jeg får ikke flere mails end jeg skal ha' Tror jeg da

Der sker jo også det, hvis kandu har været "nede" og så kommer "op" igen, så bliver der sendt mails. Så er det at brugerne ofte får de "samme" mails igen, men det generer ikke mig, tjekker aldrig tidspunkterne for modtagne mails fra kandu.

Prøver at leve med kandu, som det er.

Det eneste, der irriterer mig, det er søgefunktionen.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-11-06 19:31

Hallo - det var 3 mails til mig og det passede med de 3 indlæg du havde lagt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-11-06 19:31

Hmmm.

Nu kommer der sgu også mails der er 2-3 TIMER gamle.....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-11-06 19:34

Det kan jo også ske med den server som holder dine mail's

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-11-06 19:34

Nå problemet kan I/vi nok ikke løse - lever med det......

Men point skal da ikke smides væk....

Sååååå

Hvad er 2 gange 2

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-11-06 19:36

Jeg får også kun de emiler som tilkommer mig. Hverken mere eller mindre

På det 'gamle' kandu oplevede jeg derimod ind imellem omtalte problem, samt at der nogen gange slet ikke kom emiler. Min emil-udbyder har hele tiden været: TDC freemail http://mail.tdconline.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-11-06 19:39

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-11-06 19:43

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-11-06 19:44

så 5 da ...............

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-11-06 20:00

Du nærmer dig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-11-06 20:20

Kan da lige indskyde at der er kommet 32 mails vedr. dette spørgsmål......

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-11-06 20:40

Gentagelse fremmer forståelsen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-11-06 20:45

Ahhhh er du nu også sikker på at det kun er til dette spørgsmål, du har fået mails

Du har da et par spørgsmål åbne. "Kommentar til dit spørgsmål hos kandu" ser du så efter om det er til det ene eller de "andre"

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-11-06 20:54

Det er for svært................3,5 så

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-11-06 21:17

Jo jo - det er til DETTE spørgsmål.....

e.c

Det er tilsyneladende IKKE KUN brillerne det kniber med

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-11-06 21:21

Jeg må opgive.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 24-11-06 10:02

Jeg oplever også flere ens mails fra kandu !
Og masser af kager fra alt muligt andet end kandu, men det er sgu dem der slæber dem med

Goddag goddag det er kandu vi har en kage med, må vi komme inden for.
Ok det var da hyggeligt, jeg sætter lige sætter lige kaffe over !
Der står man så med kaffefilter og friskmalet bønner,
og minsandten om kandu så ikke lige trækker naboens hundelort op af lommen montere genboens
spionudstyr i den, gemmer den under sofaen,
og er gået igen inden kaffen er klar

Ja der er åbenbart penge i det !

Det har været på tale, at e-mail skal koste penge, en slags symbolsk porto.
bla. som forsøg på at begrænse spam.

Gad vist hvor hurtig kandu så ville få ryddet op

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 24-11-06 10:07

Ja så er det meget godt at man kun får besøg med een kage ad gangen.

Ps. 3,7

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 24-11-06 10:13

Nåe e.c ,
og så tror du vel også at toiletspejlet , er et ganske almindeligt badeværelses spejl,
Har du kikket bagved

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 24-11-06 10:19

Ja det har jeg faktisk.................men der stod en og sagde: "væk - jeg kom først".
Han havde også et slags øje i hånden hvor der stod noget i retning af CNN Brødkast.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 24-11-06 10:26

Så har du fået min kage

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-01-07 13:30

Nå vi kan vist ikke "tæske" mere i Kandu´s unoder.....

At fejlene kommer derfra er vist ret sikkert....

For stadig de samme mails flere gange med jævne mellemrum (MEN KUN FRA KANDU).....

Tak for deltagelsen

Godkendelse af svar
Fra : refi

Dato : 05-01-07 13:31

Tak for svaret Manse9933.

Bare for melidenhedens skyld

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-01-07 13:43

,jeg oplever stadigt dobbelt mail's, to gange i dag,ellers er det en uges tid siden sidst,det er kandu's mail server der har en micro fejl, codning,den skal nok defragmenteres/slette/tømme log's lidt oftere.

Tak for melidenheden,det varmer en

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-01-07 13:57

På et tidspunkt testede jeg sammen Molo og vi fandt frem til, at når nogen fjernede [V] ja tak osv. så kom der en mail.
Og det vil jeg prøve nu, om det stadig virker.
[ V ] >>>>>>>[ ]
Desværre kan jeg ikke selv se om det er rigtigt.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-01-07 14:01

Hov jeg glemte lige:
Citat
Hvad er 2 gange 2

Det har jeg undersøgt sammen med microbløds hjerne (videnskabelig)
Det giver 4 .............men det er jo for sent nu.