/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Playtime fra 1967
Fra : hylstar
Vist : 329 gange
100 point
Dato : 04-01-03 17:29

Er der nogen der ved hvor jeg kan få fat på "Playtime" fra 1967 med Jacques Tati ?
Skal jo ikke koste en formue !!!

Accepteret svar
Fra : Lequack

Modtaget 110 point
Dato : 04-01-03 18:45

Du kan købe den på udenlandske hjemmesider som f.eks. amazon.com til ca. 22 dollars.

Videoland importerer film, jeg ved ikke hvor meget det koster, men leveringstiden er et par uger
www.videoland.dk - kig under import.

Sidst men ikke mindst kan du prøve at ringe til Cinemateket, der har et meget bredt udvalg af gamle hollywood film, og ellers er ret behjælpelige med information, hvis de ikke selv kan skaffe det (det kan de som regel). Cinematekets tlf er: 33 74 34 21
Hjemmeside: http://www.dfi.dk/sitemod/moduler/cinemateket/index_default.asp?pid=2180

Godkendelse af svar
Fra : hylstar

Dato : 05-01-03 11:32

Tak for svaret ! Havde undersøgt hos Videoland - de har den umildbart ikke !!!

Kommentar
Fra : Lequack

Dato : 05-01-03 16:10

Prøv Cinemateket. Jeg er ret sikker på at de vil kunne hjælpe dig. De ved som sagt stort set alt om gamle Hollywood-produktioner.
Held & lykke...

Kommentar
Fra : hylstar

Dato : 05-01-03 16:21

Det prøver jeg - endnu en gang tak !!!

Kommentar
Fra : barcelona

Dato : 04-09-03 12:49

Fandt du nogensinde Playtime?

Kommentar
Fra : hylstar

Dato : 04-09-03 21:54

Næhhhh....og nu døede interesssen vist osse !