/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
3310 simlock
Fra : lillehorn
Vist : 471 gange
70 point
Dato : 04-01-03 17:05

jeg har 3310 og et data kabel F-M men jeg kan ikke åbne simlock, er der et godt program
eller hvad gør jeg forkert.
i må gerne hjælpe mig også selvom det koster lidt.
mvh lillehorn

Kommentar
Fra : NKSDK

Dato : 04-01-03 18:35

Jeg vil gerne vide, hvad det var, du ikke kunne finde ud af, siden svaret er afvist?

Mvh

NKSDK

Kommentar
Fra : lillehorn

Dato : 05-01-03 08:25

jeg kunne ikke åbne programet, jeg ved ikke hvorfor ,men jeg fandt et anden på samme side som kunne bruges nok tool 18.
hvordan opdatere jeg fra 3310 til 3510 ?
lillehorn

Accepteret svar
Fra : NKSDK

Modtaget 70 point
Dato : 05-01-03 09:21

Hvis du kører andet end Windows 9x, kan du få store problemer med at bruge mange af de programmer, der skal bruges til unlocking - måske var det det, der gik galt, for der var i hvert fald ikke noget i vejen med det svar, du fik af mig.

Angående Nokia Tool 1.8 skal du åbne programmet og tilslutte telefonen via datakabel (Mbus). Tænd telefonen og inden 3 sekunder klikker du på knappen med billede af et lille gult kartotekskort - det er knappen længst til venstre i værktøjslinien foroven. Derved indlæses oplysninger om telefonen, og du vil kunne se hvilke låse, der er lukkede eller åbne; hvordan du åbner dem kan du umiddelbart se af teksten på knapperne.

Det er mange spørgsmål, du stiller på en gang - du vil også gerne vide hvordan der opgraderes fra 3310 til 3510. Det kan man ikke, men man kan opgradere fra 3310 til 3315. Jeg synes dog, du skal låse din telefon op først, og når det er gjort, kan du finde en masse hjælp til fremgangsmåden omkring opgradering i mobil-kategorierne her på kandu.dk

Når du har sat dig lidt mere ind i tingene, kan du så spørge om det, du er i tvivl om.

God fornøjelse med det hele

Mvh

NKSDK

Unlocking og sw-opdatering i Viborg
sivebaeks@io.dk

Godkendelse af svar
Fra : lillehorn

Dato : 05-01-03 09:42

jeg køre window ME så er det der for,jeg er ikke så godt til alt det med computer endnu
jeg fik da åbne min 3310 nok tool 18 i går så det er jo din fortjenste tak for det jeg fandt det på samme side.

Kommentar
Fra : lillehorn

Dato : 05-01-03 09:42

jeg køre window ME så er det der for,jeg er ikke så godt til alt det med computer endnu
jeg fik da åbne min 3310 nok tool 18 i går så det er jo din fortjenste tak for det jeg fandt det på samme side.

Kommentar
Fra : NKSDK

Dato : 05-01-03 09:56

Hej igen, lillehorn

Det er heller ikke nemt at finde rundt i hvad, der kan bruges til hvad - det kan knibe for os allesammen.

Det var da godt, at du fik din telefon låst op - hvis du checker softwareversionen i din telefon (tast *#0000#) og du mindst har en version 5.5x (står i øverste linie, når du har tastet førnævnte tegnkombination) kan du sende mig en mail, så skal jeg hjælpe dig videre med opgradering til 3315.

Mvh

NK
sivebaeks@io.dk

Kommentar
Fra : lillehorn

Dato : 05-01-03 10:05

Min 3310 her v05.13 hvis det siger dig noget mvh lillehorn