/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Fejl i Kernel32
Fra : bjarnebr
Vist : 543 gange
200 point
Dato : 21-11-06 01:21

Hver gang jeg går ind på en hjemmeside eller en underliggende side får jeg en fejlmeddelelse om at der er noget galt med en fil der hedder kernel32.
Hvordan får man fat på en ubeskadiget version af denne fil?

mvh
Bjarnebr

Accepteret svar
Fra : moira

Modtaget 200 point
Dato : 21-11-06 10:21

Prøv at tage et kig på denne artikel: http://www.wintip.dk/hotspots/em/em2.htm .... der sku jeg mene du kan finde det svar du leder efter. Og en løsning på problemet.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-11-06 10:41

Hvis det er din registreringsdatabase som driller, kan du rense den med dette lille program:

http://www.tweaknow.com/RegCleaner.html

(Brug den gratis version: http://www.tweaknow.com/download/RegCleaner.exe )

Når du har scannet med programmet klikker du på 'view details' ud for 'Safe to delete'.

Nu vælger du i fremkomne vindue menuen øverst: Delete.

Luk programmet og genstart.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 21-11-06 13:29

Jeg har prøvet jeres forslag og jeg har også prøvet Dr. Watson og systemgendannelse, men intet hjælper, en systemgendanner hjælper ikke og hvis jeg prøver at starte Dr. Watson får jeg en fejlmeddelelse om at der er fejl i registreringsdatabasen, så hvad gør jeg nu?
PS min wIndows er ikke helt fin i kanten men jeg vil helst vente til den nye kommer med at købe en lovlig kopi.
mvh
Bjarnebr

Godkendelse af svar
Fra : bjarnebr

Dato : 10-12-06 13:38

Tak for svaret moira.
Jeg har først svaret nu, fordi jeg i mellemtiden har formateret min harddisk, og så glemte jeg at jeg havde et ubesvaret spørgsmål.
(Se også mit tidligere svar oven over)
mvh
Bjarnebr