/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Strygebræt på væg...
Fra : mdo
Vist : 11950 gange
100 point
Dato : 04-01-03 16:50

For at spare plads ønsker jeg at sætte strygebrættet på væggen -
er der mon nogle som har erfaringer med dette.

Og ved hvor man kan købe et sådan eller hvordan man selv laver det ?

/MDO

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 04-01-03 16:57

På side 9 http://www.in-bo.dk/wegaprisliste.pdf er der et smart underskab med strygebræt-udtræk

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 04-01-03 17:18

master>>en venlig tanke til dig, kunne du ikke bruge kommentar fremover, så kan spørgeren selv vælge den kommentar som svar vedkommende vil bruge, da mange nye spørgere tror at det kun er formodet svar der kan godkendes.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 04-01-03 17:38

også en venlig tanke fra mig

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 04-01-03 23:19

Hej MDO.

Jeg har ikke erfaring med det, og ved heller ikke hvordan man laver det.

Men jeg ved du kan købe det her.
http://www.ellos.dk

Hvis du går ind på dette link, så kommer du lig ind på siden.
http://www.ellos.dk/base/product.asp?product_id=112479&category_id=000001698&intStart=1&display_image=

Hvis du går ind på www.ellos.dk, så skal du gå ind i menuen i venstre side under
Hjem/Fritid derefter Møbler og til sidst Entre/Opbevaring.

Håber det kan bruges

Venlig hilsen
Mone

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 06-01-03 05:16

ang. hilsner

Jeg går efter osten ! http://www.kandu.dk/dk/tip/2570

Mvh, Ke'Fir, m.a.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 13-01-03 22:54

Hej
Hvis du ikke har fået løst problemet/fået svar på spørgsmålet ville det være fint hvis du kunne deltage i dit eget spørgsmål, og skrive det.
Har du fået løst dit problem, så tag lige og luk det ved at acceptere svaret, eller tryk på "accepter som svar" over den kommentar som løste dit problem, eller var bedst medvirkende til dette.

Der er personer der sidder og går gamle spørgsmål igennem, og når der ikke er accepteret et svar, så spilder disse personer sin tid hvis du ikke har et problem mere

Master of kefir, selv i ostespil er der spilleregler

Kommentar
Fra : mdo

Dato : 14-01-03 11:10

Er dette bare et game eller hva !
Jeg troede faktisk vi var til for at hjælpe hinanden UFFE29 !!

/MDO

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 14-01-03 11:13

Det er i allerhøjeste grad for at hjælpe, at der er point med gør det sjovt
På baggrund af dette får mange hurtig hjælp, lignende forums kan der gå dage før man får hjælp, så det er kun en god ting

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 31-01-03 00:44

mdo, lad mig så høre.....har du fået dit strygebrædt hængt op

Accepteret svar
Fra : Uffe29

Modtaget 100 point
Dato : 22-02-03 19:50

Godkendelse af svar
Fra : mdo

Dato : 22-02-03 20:37

UF Uffe !!!