/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Tomt vindue i IE?
Fra : Camillasmoster
Vist : 906 gange
200 point
Dato : 20-11-06 22:19

Ind i mellem når jeg har klikket på et link til KANDU i en emil, kommer der kun et tomt vindue op.

Den blå IE bjælke foroven med logo, kryds og minimere og maksimere er der, men intet andet.

Vinduet kan ikke lukkes (så det trækker forfærdeligt - )

Hvad er der galt?

Hanne

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-11-06 22:28

Det bør kunne lukkes
med alt+F4
ctrl+alt+del > jobliste > programmer > marker IE > klik afslut job

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-11-06 22:29

leget med spyes igen moster ????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-11-06 22:36

Du skal bare vente lidt længere - så kommer der skam også en besked

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-11-06 22:38

Hvis du kører med en browser der viser hvor langt siden er fra at være fuldført - vil du opdage at KANDU tit går i stå omkring 40% og resten kommer et par minutter efter....

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 20-11-06 22:40

Du har glemt at pudse vinduerne moster

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-11-06 22:41

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 20-11-06 22:43

Prøv at slå din popupstopper fra.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-11-06 23:23

Guiiii, det'da derfor! Vi venter netop på en vinduespudser, som skal fjerne fugemasse og alverdens skidt!

Har prøvet med jobliste å je ska gi dig....

Der sker nada!

Hm, jeg vil prøve med popupstopperen.

Er det spioner???

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 20-11-06 23:46
Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-11-06 23:49

Uwaaaaaah!

Nu tør jeg ikke sove i nat......

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 21-11-06 00:22
Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 21-11-06 00:23

Vuggevise heder det vist

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-11-06 04:02

Hva' fa'en? Hvorfor er jeg så vågen nu?

Der var alt for meget fart på det der vuggenummer!

Fedt nummer.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-11-06 11:18

Citat
Hva' fa'en? Hvorfor er jeg så vågen nu?
... du har da vel ikke været vågen helt fra Dato : 21-11-06 04:02 ???????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-06 11:19

Er det et gammelkendt problem? Rod i registreringsdatabasen? (Det er det næsten altid, hvis link og genveje ikke opfører sig efter hensigten og 'underlige' fænomener opstår).

Hent og installér dette lille program: http://www.tweaknow.com/RegCleaner.html

(Brug den gratis version: http://www.tweaknow.com/download/RegCleaner.exe )

Når du har scannet med programmet klikker du på 'view details' ud for 'Safe to delete' nederst.
I det 'nye' vindue vælger du fra menuen i toppen punktet: Delete.

Luk programmet og genstart.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-11-06 11:27

miritdk - det føles sådan - jeg holdt stædigt fast i de 48 og ikke én dag mere.

Men lykkedes det? NAHH

molo - det prøver jeg da!

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 25-11-06 11:59

Og når det heller ikke virker så hent Dial-A-Fix her http://djlizard.net/software/Dial-a-fix-v0.60.0.24.zip pak den ud på skrivebordet, og kør Dial-A-Fix.exe (Det blå "tandhjul"). Sæt flueben i alt under "Registration center", klik GO, vent til den er færdig, og genstart dyret.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 25-11-06 12:05

Trøst dig moster. Om et par uger prøver jeg (sikkert forgæves ) at holde fast i de 49.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-11-06 16:18

Ohhh, din stakkel.... ha ha, du er over 1 år ældre end jeg

Vel ikke den 12.?

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 25-11-06 16:35

Næh, heldigvis ikke den 12 .

Men jeg kommer til at føle mig gammel, og det vil jeg ikke .

Jeg KLYNGER mig til de 49 gør jeg .

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-11-06 16:37

det behøver du ikke stl_s - og heller ikke hanne til de 48 - I har dem med jer hele resten af livet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-11-06 16:56

Er der kommet gang i vinduet - eller svarer du her efter gehør (alderen til trods)

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 25-11-06 17:15

Vinduet er ikke tomt.................men fyldt med ældre mennesker.
Tænk en gang da man kun var ca. 50, og jeg kan betro jer at det ikke er så længe siden.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-11-06 18:21

Jeg kørte den Regclean, som molo anbelangede - indtil nu har det artet sig!

Og der kommer ikke Matador i aften

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-11-06 18:29

Bare smid afsnit 10 på DVDen.........

Vil du låne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-11-06 18:37

Jeg har igen dvd sat til mit tv - kun på pc - og det er sgutte det samme!

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 25-11-06 18:43

Hvad er Matador ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-11-06 18:44

matador er en mix visse vist falder for når de besøger slikafdelingen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-11-06 18:51

stl_s - hvilken planet kommer du fra?

Det er da et brætspil..

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 25-11-06 18:52

NÅÅÅÅHH, jamen jeg er mest til Moviemix

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-11-06 18:53

Helle for Rådhuspladsen og skibsrederierne

Stl_s GÅ STRAKS I FÆNGSEL

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-11-06 18:55

nupper banken og render min vej - når nu der alligevel er en anden der har fået fængsel

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-11-06 19:03

Der kan godt være 2

Er vi mon lidt langt væk fra spørgsmålet

Den berømte fjer ER blevet til 10 høns

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-11-06 19:06

tror da bestemt de har tomme vinduer i fængslerne

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-11-06 19:10

Neeeeejjjj

Der er udsigt til TREMMER

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 25-11-06 19:17

Tomt vindue i IE?
Fra : Camillasmoster

start apparatet
klik på det flotte e
klik med højre musetast oppe i det hvide felt, lige efter e http://www. et eller andet
feltet er nu blevet blåt
skriv www.kandu.dk
tryk på den store lodrette knap nede i højre side af dit tastatur
dit vindue bør nu være fyldt med alskens sager.

Virker det ikke, så slå over på Matador - eller start den rigtige computer.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 25-11-06 19:20

Gratis kost og logi http://www.buddhistchannel.tv/picture/upload/food-bars.jpg Måske værd at overveje

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-11-06 19:22

tænke sq da nok refi vidste det

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-11-06 19:26

helle for at være på den rigtige sidde af de der madtremmer

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-11-06 19:28

Stl_s......

Selvom du passerer START modtager du ikke - osv.....

Såååååå - Det bliver vist skånekost.....

(ved ikke om de spiser anderledes i Sverige )

miritdk.....

Har du aldrig været i fængsel - eller har de bare ikke opdaget dig endnu

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-11-06 19:31

tror nok de har opdaget mig refi - de rendte deres vej for fulde drøn

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-11-06 21:50

Godt, at der er nogle med respekt for kvindekønnet

Der har ikke været noget i lang tid - god grund: jeg juler, så det er en lyst.

Synes selv, at jeg har lavet nogle mega flotte til&fra kort. Der kommer billeder på Menageriet, når jeg har taget dem om, jeg har taget - lyset var forkert. Og jeg orker ikke mere i aften...

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 25-11-06 22:00

Respekt for kvindekønnet ?!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 25-11-06 22:06

Husk at bruge tællelys til kalenderen.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-11-06 22:08

Ja, jeg skulle da mene, at Miritdk er af hunkøn.... hun har ordet i sin magt.................................................................sommetider tihi

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-11-06 22:10

det var nu ikke fordi jeg sagde noget de rendte - det var da de fik øje på mig

http://www.emu.dk/elever4-6/billeder/humfag/eventyr/heks.jpg

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-11-06 22:23

Uha, for et morgenfjæs.................

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-11-06 22:25

Det kunne godt tyde på, at molo kom med de viise ord om det tomme vindue.

Men kære molo, du må stege lidt endnu, for vi er gået over til smalsnak.

Så kikker jeg på det i morgen.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-11-06 22:27

Jeg mangler ord!!!

Nu kom problemet igen!

Det er, når jeg klikker på KANDU-linket i mailen, det sker.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-11-06 22:36

jamen søde hanne - du behøver da slet ikke sige noget - vinduet er garanteret ligeglad - alternativt så skriiiiiiiiiiiiiiiiiiig - kan være en nabo kan ordne problemet

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 25-11-06 22:40

Moster, tjek lige mit indlæg 25-11-06 11:59

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-11-06 22:56

Joh men, nu reagerer den slet ikke, når jeg klikker på linket i mailen....

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-11-06 22:59

stl_s - jeg har kørt dit program........

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-06 23:03

I Emilen? Så er det jo måske et Outlook problem ...altså

Citat
Outlook Express message appears blank and has an ATT000XX.txt or an ATT000XX.htm attachment
View products that this article applies to.
Article ID : 312351
Last Review : July 13, 2004
Revision : 1.2
This article was previously published under Q312351
SYMPTOMS
When you view messages in Outlook Express 5.x, the body of the message may be blank and the message may contain an attachment named ATT000XX.txt or ATT000XX.htm. If you use Outlook Express 6.0, the body of the message is blank and there is no attachment.
RESOLUTION
To resolve this behavior, clear the Temp and Temporary Internet folders: 1. In Internet Explorer, on the Tools menu, click Internet Options.
2. On the General tab, click Delete Files, click OK, and then click OK again.
3. In Windows Explorer, click to expand the hard disk letter, click to expand Windows, and then click to expand Temp.
4. Select all of the files, and then on the File menu, click Delete.
5. Click Yes.

http://support.microsoft.com/?kbid=312351

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-06 23:07

Altså... noget så simpelt som at slette: Midlertidige Internet Filer

..og ta' du bare cookies med i samme ombæring

I IE7 ? Ryd hele 'lortet' = [Delete...] under Browsing history ..nederst i:

Tools->Internet options-> fanen; 'General'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-06 23:12

Husk nu også at slette c:/windows/temp/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-06 23:13

..via stifinder.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 25-11-06 23:48

Ellers:

Reinstaller din Outlook Express 6.0

1: Klik på start - Kør - og skriv denne kommando %systemroot%\inf.

2: Nu åbner din C:\WINDOWS\inf folder (selvfølgelig afhængig af hvilket drev den ligger på)

3: Find denne fil MSOE50.inf.

4: Højreklik på den og vælg Installer.

6: Nu vil den reinstallere alle dine filer i Outlook Express 6,0

7: Du har selvfølgelig din xp cdrom i dit drev så den kan hente filerne der fra.

8: Nu skulle din Outlook Express 6,0 virke fint igen.

9: Du mister ikke dine adresser men lav heller backup for en sikkerheds skyld.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-11-06 01:53

Hvorfor skal jeg slette Windows temp lige fra stifinder?

Hvad med diskoprydning?

Når jeg leder i Stifinder, kan jeg simpelthen ikke finde en mappe til tempfiler - selvom de skulle være under Lokale Instillinger. Men i Stifinder er der ikke noget, der hedder Lokale Instillinger!

Problemet er der stadig

Jeg har nu også sat den til at slette tempfiler automatisk....

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-11-06 01:55

Sidste gang jeg geninstallerede OE, var det direkte fra cd'en.

Er der forskel på resultatet?

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 26-11-06 03:50

Næh, ingen forskel. Hvis du selv kan finde setupfilen på CD´en, så tag den bare derfra.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-11-06 14:21

Jeg satte cd'en i og klikkede på reparation af OE, tror jeg, der stod.

Så kørte den selv.

Jeg har lige nu oplevet, at jeg også får en tom side, når jeg vil åbne et kandulink fra webmail (Stofanet)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-11-06 14:56

Citat
Hvorfor skal jeg slette Windows temp lige fra stifinder?

Gør nu bare, som der bliver sagt MutterFit

Slet det fucking : c:/windows/temp/ biliotek og ikke så meget bøvl og vrøvl

Det er ikke det samme som at slette: c:/windows/temporary inerternet files/

..for pokker da også

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-11-06 14:59

Undskyld stavefejl, men jeg er på vej ud af døren til 48 års fødselsdag ...mit gemüse

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-11-06 17:51

Ka' du SÅ kom' t'bag'!

Mit problem er ikke løst endnu - så ka' do ta' til føsda' bagefter - for hunne, det er jo kun 48 år.....

Der er to dat.filer, jeg ikke kan slette i Windows/Temp........

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 26-11-06 18:42

Oh du moster over alle mostre . Når Molo nu forlader dig i nødens stund, så er jeg hos dig .

Fred være med de to datfiler, som du ikke skal kunne slette alligevel.

Nu skal du geninstallere Internet Explorer. Det gøre du som så:

Læg din Windows CD i drevet.

Hvis du har Dial-A-Fix endnu, så kør det og klik på hammeren nederst i vinduet (tools). I den nye menu markerer du Repair/reinstall IE og klikker GO. Den spørger efter nogle filer, og de fleste af dem finder du i mappen i386 på CD`en ( den du skal bruge bliver vist når du åbner mappen). Når den er færdig, så kør "registration center", som du har gjort en gang før. Genstart svinet, og se om det ikke virker nu.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-11-06 19:22

MaterNostra -> I'm back !

..men lyt, og lær

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-11-06 19:29

Jæ' ka' sgutte høre noget!

Det var ikke din egen føsda'......?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-11-06 20:28

Uhuhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Det virker ikke!

Jeg kan stadig ikke klikke på linket i mail fra KANDU.

Jo, kan godt, men det virker ikke.

Hånden er der, linket "blinker" that's all................

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 26-11-06 21:15

ÅÅÅHH jamen dog, stakkels moster.

Prøv lige at nulstille IE:

Internetindstillinger, fanebladet sikkerhed -> standardniveau i alle zoner.

Fanebladet avanceret -> Gendan standarder.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-11-06 23:50

ehmm - moster - prøv at kikke på enten CTRL eller shift når du klikker på linket

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-11-06 00:12

stl_s - gør jeg lige om snart...

miritdk - uha, dét har jeg gjort i hundredvis af gange med håb i blikket.......mit barn vil ikke lystre mig

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-11-06 00:16

Næj! Det stædige æsel! Men jeg giver ikke op, selvom jeg har lyst til det!

Kan det være snavs?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-11-06 00:40

Så var det, jeg lige kikkede ind på Kontrolpanel, Internetindstillinger, temp/cookie oprydning, Vis filer. Frem kommer en masse sære ikoner - men SÅ - vil den ikke længere.

Dialogboks:

Explorer exe fejl - programfejl.

Instruktionen ved "0x7c9111e0" refererede hukommelse ved "0x0066006d". Hukommelsen kunne ikke "read".
Klik på OK for at afslutte programmet
Klik på Annuller for at udføre fejlfinding i programmet.

Was ist denn das für ein ding?

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 200 point
Dato : 27-11-06 00:51

Det her er lige så godt. Gå i Start/Kør skriv cleanmgr klik ok. ryd op på drev C. Sæt flueben ved alt på nær "Downloaded program files" dog kør rensningen. Driller det, så kør det flere gange.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-11-06 09:33

altså moster - kan du så se at komme igang med at køre vedligeholdelse/oprydning

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-11-06 09:58

Sååååk..... så er det blevn mandag..... oprydning og jeg ska' kom efter dig!

Som sædvanlig får jeg ikke lov til at sove længere end 08.30 - der er altid no'en, der bimler med den ene alle den anden klokke/telefon, sliber min fordør kl. 07.15 MANDAG MORGEN, borer fuger ud af muren udenfor mit soveværelsesvindue, skal have en nøgle Jam, a ku' bløw we, do!

Og så vil miritdk have, at jeg rydder op....... hvad skal der dog blive af mig sådan en mandag?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-11-06 10:18

Dét har jeg gjort igår, miritdk og stl_s

Kom med noget nyt, jeg vil have noget nyt, jeg vil, jeg vil.....

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 27-11-06 10:28

Nyt ? Kommer her: Sæt Windows CD`en i drevet, gå i Start/Kør, skriv sfc /scannow (husk mellemrum) så bliver dine Windows filer repareret.

Hent så denne fil, pak den ud og kør den. Du ser kun et CMD vindue http://www.fbeej.dk/Programmer/iereg.zip

Genstart.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-11-06 12:15

Hvad er et CMD vindue?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-11-06 15:24

Start->Kør... skriv CMD og tryk [Return]/[Enter]

Så dukker et 'sort' vindue op. Det kaldes ; Command prompten og ser nogenlunde således ud:

C:\Document and Settings\[DIT NAVN eller noget..?]\

..med en 'dims' som blinker

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-11-06 15:51

Det ku' du jo bare ha' sagt..... Kommando Promten kender jeg da godt - NÅ. Goe gamle Dos...

Jeg lukker denne tråd og laver en ny med mit seneste problemos - linket, som ikke virker. Det er jo ikke med i denne overskrift.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-11-06 16:04

Jeg tror, linket er blevet immunt.....

Godkendelse af svar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-11-06 16:28

Tak for svaret stl_s - selvom det ikke lykkedes med linket.

Jeg er ikke rendt ind i et tomt vindue længe, såhhh.

Du får poængerne, fordi du satte mig mest i arbejde så ka' do lære det!

MosterMellemMunter