/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Flytte vinduer mellem skærme
Fra : barrett
Vist : 560 gange
210 point
Dato : 20-11-06 12:41

På min PC derhjemme har jeg 2 skærme og kan sende et maksimeret vindue til den anden skærm v.h.a. en lille ekstra menu i den øverste blå menulinie 8ved siden af minimer, gendan og luk-knapperne)
På mit arbejde har jeg en bærbar og ligeledes 2 skærme, men herkan jaeg ikke flytte et maksimeret vindue til den anden skærm (jeg er nødt til at gøre det mindre og så trække det over på den anden skærm).

Faciliteten med at kunne sende et maksimeret vindue over på den anden skærm, er det Grafikkort-afhængigt (derhjemme er det Nvidia og på mit arbjede er det ATI)?
Eller findes der et program der kan gøre det, jeg er ved at blive godt irriteret over hver gang at skulle sørge for at vinduet ikke er maksimeret og så manuelt trække det til den anden skærm, da jeg ofte har mange vinduer åbne samtidig (nødvendigt)?

Please hjælp

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-11-06 13:16

Hvis det bare er hyperlink fra Outlook Expesss som skal åbne på en bestemt skærm så gør jeg dette.
Åbner OE på skærm 1 og flytter den over på skærm 2 > max...........nu vil hyperlink åbne på skærm 1

Kommentar
Fra : barrett

Dato : 20-11-06 14:16

Nej det er fordi jeg ofte er i en situation hvor jeg har f.eks.: 1 Excel-fil, Word, Outlook, Tlfregistreringsprogram, program vi opretter sager i, Internettet, Intranettet og flere andre åbne samtidig.
Og så er det altså nemmest hvis jeg blot med et enkelt klik kan snde det forrest vindue (som f. er maksimeret) over på den anden skærm.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-11-06 11:01

Hvis du vil skifte mellem forskellige åbne sider programmer el.l trykker man jo ctrl og shift samtidig så jeg tænker at man også kan gører det mellem to forbundne skærme ?
MVH Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-11-06 11:03

Undskyld Alt og shift