/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Kan ikke starte program
Fra : Briz
Vist : 413 gange
168 point
Dato : 20-11-06 10:57

Mit problem består i at jeg har installeret FulDc++. Før det havde jeg installeret DCPro.
Jeg afinstallerede DCPro fordi jeg ikke kunne få det til at starte. Så installerede jeg det igen, men med samme resultat.
Nå nå, tænkte jeg så, det er sikkert en korrupt fil eller et lorteprog. Derfor besluttede jeg mig for at prøve med et andet program. Efter flere gange at have installeret FulDc er min forvirring stor. Jeg kan ikke få programmet til at starte. Har prøvet både via genvejen, og via exe-filen i install-dir. Men intet sker når jeg trykker, ikke engang en fejlmelding. Har også kigget i windows jobliste for at se om noget nyt starter op, men intet sker, INTET. Har også forsøgt med reg. mechanic. har scannet efter virus, spyware. Har deaktiveret min Firewall og antivirus ( med nettet afbrudt ).
Nå men kaster lige alle min points i den her.

Kommentar
Fra : edbhans

Dato : 20-11-06 11:13
Kommentar
Fra : Briz

Dato : 20-11-06 11:40

Ja, nu har jeg, men problemet ligger i at jeg slet ikke kan starte programmet. Jeg ved godt hvordan man sætter det op når det først kører

Kommentar
Fra : Briz

Dato : 20-11-06 12:00

He. Har fundet løsningen. AVG antispyware spærrede for adgangen til filen. Så Hans får points som den eneste der svarede noget.