/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ny telefon?
Fra : Kyck
Vist : 393 gange
50 point
Dato : 20-11-06 10:28

Jeg vil gerne have en ny telefon, men kan ikke bestemme mig.

Jeg vil gerne have en klaptelefon med mp3 og kamera.

Nogen der har nogle forslag ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-11-06 10:50

Jeg er "bidt" af en gal Nokia, så jeg syntes du skal vælge en Nokia 6111, sønnen er meget glad for sin. Jeg selv har en Nokia 6101, men den kan ikke afspille mp3, så vidt jeg ved, har ikke undersøgt det

http://www.nokia.dk/phones/6111/
http://www.nokia.dk/phones/6101/

Kommentar
Fra : Kyck

Dato : 20-11-06 12:21

hmm... er ik så vild med Nokias klaptelefoner. Skal lige siges at jeg ca. har 1000 kroner at gøre med

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-11-06 12:27

Så køb brugt, mange tlf. bliver jo skiftet hurtigt ud idag, uden at de fejler noget. Bare sørg for at du får en kvittering med, så du kan se at den er betalt, og evt. at der stadig er garanti på

www.dba.dk www.papkassen.dk www.guloggratis.dk mm

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-11-06 13:42

Du får IKKE nogen telefon som den ønskede for 1000 kr.....

Så skal det være en med abo..... - eller brugt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-11-06 13:44

Alternativt kan du købe en tlf. u. abo

En mp3 afspiller

Og et engangskamera

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 20-11-06 18:47

Hejsa

Kig evt. her: http://www.mobil-forum.dk/
De er flinke og hjælpsomme med spørgsmål og råd

Hilsner fra Nuserpigen