/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Michael Vesterskov
Fra : klanger
Vist : 385 gange
50 point
Dato : 20-11-06 10:04

Hej!

Ville høre om der en der ved hvor jeg kan downloade følgende:

Er vi lykkeligemed Michael Vesteskov

Syntes jeg har ledt overalt, men.....

På forhånd tak!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-11-06 10:15

Klanger... Er du sikker på den ikke er med Stig Rossen??

http://www.cdskiven.dk/default.asp?view=search

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 20-11-06 10:19

Jeg har hørt den med Thomas Vesterskov og den lå på Dansktoppen i flere uger!

Dit link gi'r jo heller intet "svar"....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-11-06 10:26

Øv sådan noget skidt, men hvis du går ind på www.cdskiven.dk og skriver - er vi lykkelige -oppe i søgefeltet, og søger på track, kommer den frem med Stig Rossen, hvor du vist også kan hører lidt at musikken...men når du siger du har hørt den på Dansktoppen, så må du jo selvfølgelig vide hvem kunstneren er

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-11-06 10:34
Kommentar
Fra : klanger

Dato : 20-11-06 10:45

Ja den havde jeg også fundet, men ville jo helst have "nøjes" med det enkelte nummer...

Og Stig Rossen's kommer til, at hedde "Vi er lykkelige" når du kommer ind på siden...så søgemakskinen finder jo nok bare det nærmeste....

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 20-11-06 10:58

Så må du nok en tur på biblioteket, og låne den

Godkendelse af svar
Fra : klanger

Dato : 21-11-06 10:42

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-11-06 10:43

Selv tak