/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Ny støvsuger(Dyson)
Fra : bite
Vist : 599 gange
100 point
Dato : 19-11-06 13:09

Jeg skal til at købe ny støvsuger, og har hørt meget godt om Dyson.
Nogen som har den og evt kan anbefale og fortælle hvad for en model jeg skal købe ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-11-06 13:14

AHHH sådan en prøvede jeg forleden og de er herligt effektive står i hvertfald på min ønskeliste

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-11-06 13:15

Jaaaa

Reklame er en god ting.....

Men prøv selv en

Kommentar
Fra : bite

Dato : 19-11-06 13:28

Refi vil det sige at du mener det er en dårlig maskine som lever højt på reklame ?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-11-06 13:38

Vi har en Dyson og har haft den i 4-5 år.
Alle vores tæpper har kun væveunderlag tilbage..........ingen luv.
Nå så slemt er det ikke, men den suger kraftigt, og det er en fordel når vi har været hundesitter.
Hunden fælder altid hos os.
Hvis den går i stykker eller bliver slidt op, så køber vi en igen.
Der står DC 08 så det er nok modellen. Den kostede dengang lidt over 3000 Kr.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-11-06 13:40

Nej da - Jeg mener hvad jeg skriver.....

Vi kan jo sagtens sidde her og reklame, men det er jo DIG der skal bruge, og behovene er jo forskellige...

Støvsugeren fejler skam ikke noget

Kommentar
Fra : bite

Dato : 19-11-06 14:31

Ok så er jeg med

Har prøvet en og var noget imporneret, men er lidt i tvivl om hvad model jeg skal vælge og om jeg får nok for mine penge

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-11-06 14:37

Men men - jeg må nok lige fortælle, at den ikke er så elegant når den skal tømmes.
(om det er blevet bedre ved jeg ikke) Jeg tømmer den altid ude i mit værksted.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-11-06 14:44

Jubii Shopping har vi gode erfaringer med - også hvis noget skal byttes

http://shop.jubii.dk/search/search?searchstring=st%C3%B8vsuger&x=15&y=7

Kommentar
Fra : bite

Dato : 20-11-06 11:32

Tak for alle svarene, jeg tror at valget falder på en Dyson DC08 Allergy

Selvom det bliver svært skal jeg jo have uddelt nogle point, hvordan er det lige at jeg gør det ?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-11-06 11:39

Miritdk er nok den mest begejstrede, men hun har nok også prøvet den nyeste model.
Du kan trykke på "accepter" nede i højre hjørne af den kommentar som hjalp dig mest.

Kommentar
Fra : bite

Dato : 20-11-06 14:50

Er der iøvrigt nogen som kender Støvsugerposen, hvor jeg har tænkt mig at bestille den:
http://www.stovsugerposen.dk/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-11-06 14:55

Næh

Men de er sikkert udmærkede....

Under alle omstændigheder er du godt beskyttet på en DANSK side

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-11-06 15:01

Kender dem ikke og kan heller ikke finde ud af hvor de bor.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-11-06 15:14

Torben Sørensen
Støvsugerposen Aps
Bakkestjernevej 2
3390 Hundested

Du skal ønske dig nye briller e.c

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-11-06 15:18

Flere oplysninger

Telefon 86245590: Telefontid: 08.00 - 16.00

E-mail: info@stoevsugerposen.dk
CVR-nummer: 28841566
Bank: Danske Bank A/S
Regnr.: 3572
Kontonr.: 3572147398

Køb du roligt

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 100 point
Dato : 20-11-06 15:26

Er du vimmer Refi - så tør jeg ikke køre bil mere.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-11-06 15:50

Betyder det faldende uheldsstatistik

Kommentar
Fra : bite

Dato : 20-11-06 20:41

Har givet point, men den laver det ikke til besvaret spørgsmål, er der noget jeg skal trykke på ?

PS: Kom ved et tilfælde til at kigge i Electriccity's katalog hvor den er på tilbud, så der skal jeg ud imorgen

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-11-06 22:11

Når du har trykket på acceptér og har valgt antal stjerner (hvor godt dy syntes svaret hjalp dig)
Så skal du også lige rulle lidt ned og trykke på SEND

Godkendelse af svar
Fra : bite

Dato : 21-11-06 08:42

Tak for svaret e.c.