/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Guiden ny hardware fundet
Fra : Højris
Vist : 1030 gange
100 point
Dato : 19-11-06 11:18

Guiden ny hardware fundet !
popper op hver gang jeg starter computeren, jeg har forsøgt alt hvad den ber om.
den søger efter ports, men siger "hardwaren kan ikke instaleres kunne ikke finde den nødvendige software" noget må jo være gået galt på et tidspunkt, men hvad ?.
jeg tror at det er skyldig i at usb portene ikke virker korekt.

Hjælp

Der er helt sikkert det meste af en snes experter her i dette forum der har en løsning.

Hilsen Højris

Kommentar
Fra : MacMadsen

Dato : 19-11-06 11:24

Prøv at gå ind og fjerne driverne til dine USB-porte, og næste gang du starter op, skulle den så gerne finde dem og installere dem korrekt.
Hvis det er det, der får den til at poppe frem så skulle det virke.

Ellers må du holde godt øje med, hvad den skriver når den popper op, så du kan se hvad det er den prøver at finde.

Mvh.
MacMadsen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-11-06 12:00

Du har sikkert forsøgt at installere et eller andet hardware for nyligt, og afbrudt installationen....

Hvis det er tilfældet - så gendan komputeren til et tidspunkt FØR den begyndte på det.

Kommentar
Fra : nielsjs

Dato : 19-11-06 12:20

kan du ikke i "enhedshåndtering" se hvad det er at der ikke er rigtigt indstaleret ved at der er et udråbstegn ud for det. (højreklik: denne computter>egenskaber> hardware> enhedhåndtering).

Hvis det så ikke gør noget kan du deaktivere det der ikke er i orden

Kommentar
Fra : nielsjs

Dato : 19-11-06 12:22

glemte lige:
ellers kan du opdatere driveren

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 25-11-06 16:40

Hej MacMadsen.

Jeg har slettet alt hvad der er af USB drivere, men det har ikke løst problemet.
Jeg må så indrømme, at ja refi der er tale om en afbrudt installation ,af Bluetooth ,men jeg har forsøgt at fortsætte installationen uden held.
Men hvordan genskaber jeg microdyret til før og hvilke konsekvenser vil det få?
Vil senere installationer så også blive fjernet ?
Det er da nok et halvt år siden, og hvordan finder jeg den tid/dato ??
nu vil jeg gerne installere en USB tv II men det går ikke godt, for jeg får den besked at ( fail to initialize hardware ) det er så her at jeg tror de to konflikter.
MVH. Højris.

NB. et fif. enhedshåndteringen kan også findes med windows+pausebreak tasterne.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-11-06 17:01

Vil det sige at du har haft den ½ installation og problemet i et halvt år

Hvorfor kommer du så først nu ????

Du sletter IKKE noget ved at gendanne, men har du installeret programmer efter den dato du vælger, virker de måske ikke og skal geninstalleres.

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 30-12-06 00:09

Jeg hopper lige ind igen, ind og siger!

Hvordan får jeg stoppet ny hardware fundet, den popper op hver gang jeg starter systemet.
Jeg var på et tidspunkt ved at installere noget Bluetooth og hoppede ud igen, jeg indrømmer at det var i en brandert måske i en 40 HK. Og kan ikke huske hele forløbet om muligt noget.
Men det blokere for at jeg kan installere TV II på usb porten. Hvor starter jeg så herfra?.

Jeg ved at i er kvikke derude kom nu med noget konstruktivt.
der er points at hente.

MVH. Højris

Kommentar
Fra : nielsjs

Dato : 30-12-06 23:08

har du ikke en driver cd med et program på? Den kan du måske bruge til at reparere eller slette programmet du halvejs har installeret. Altså ikke når maskinen i opstarten spørger om driver-cd en. Men senere kan du se om ikke der skulle være et program på cd`en. I mange af disse programmer til usb-printere osv. får man ofte muligheden for at reparere eller slette på computeren.