/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Plastik juletræ ???
Fra : supertorsdag
Vist : 3681 gange
50 point
Dato : 18-11-06 19:22

Et nogenlunde mellem stort plastik juletræ ca 1 til 1.5m højt.
Er der nogen der har erfaring hvor man kan man købe et sådant på nettet?? Helst her i DK

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-11-06 19:29

http://www.brondsholm.dk/webshop/produkter/73-08625 og de rigtige brandhæmmende så det ikke går helt galt

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 19-11-06 00:00

Jeg tror ikke de sælger til private, Mirit...desværre - det er en fantastisk HP, jeg kunne bruge mange penge dér

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-11-06 01:09

Harald Nyborg...de har mange forskellige modeller og i forskellige størrelser

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=8450&n=30100&KundeID=

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-11-06 01:11
Kommentar
Fra : blank

Dato : 19-11-06 02:10

Citat
Jeg tror ikke de sælger til private, Mirit...desværre - det er en fantastisk HP, jeg kunne bruge mange penge dér

Brøndsholm sælger til private. Prøv at lægge en vare i kurven og gå til kassen. Her kan du afmærke hvilken kunde du er (firma-privat-offentlig virksomhed). Jeg tror vistnok at de tidligere kun solgte til virksomheder, men dette syntes at være fortid.

Måske jeg ikke skulle have oplyst om dette, for nu kommer du til at lægge penge der vil.du

Kommentar
Fra : blank

Dato : 19-11-06 02:15

Se evt. her: http://www.brondsholm.dk/hvem-er-vi
I første afsnit fortæller de også, at de handler med private.

Kommentar
Fra : mariamaja21

Dato : 19-11-06 02:30

HEJSA MAN KAN KØBE PLASTIC JULETRÆ I EN DEL FORRETNINGER OP TIL JUL SÅ DU BEHØVER IKKE GØRE DET GENNEM NETTET

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 19-11-06 02:44

Ejjjjj Blank altså - dét bliver dyrt for ....min mand

Tak fordi du nærlæste linket, det gjorde jeg ikke, jeg faldt bare i svime over alle de dejlige og billige ting og sager de har derinde

Venlig hilsen Dorthe.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-11-06 09:43

hehe vil.du - det ER en side der lokker godt og jo man kan udemærket købe et enkelt træ - og kvaliteteten er i top - diverse andre steder kan man få plasttræer langt billigere - men de holder jo år efter år efter år......... osv - jeg lægger vægt på at de er brandhæmmende da lyskæder jo som bekendt også kan gøre skade

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 19-11-06 13:14

Jojo Mirit meeeeen - bid lige mærke i at de kalder det et 'PlastikFYRtræ' - hmm...et fyrtræ er da ikke et RIGTIGT juletræ?

Men der er mange mange andre ting og sager der lokker mig og jeg vil nu heller ikke have plastikjuletræ.

Nu er det jo heller ikke mig der efterlyser træet, jeg rager bare en sidegevinst til mig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-11-06 13:35

Jojo vil.du meeeeen - hende her har opgivet pga dyr

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 19-11-06 13:40

Jamen det er da helt ok med sådan et juletræ, det er godt at man kan få dem, jeg husker såmænd tydeligt da vi havde to stks. killinger en juleaften for år tilbage - ikke mindre end fem gange måtte træet rejses påny, på SAMME aften/nat. Ungerne havde forlangt træ til loftet og misserne var lykkelige

Men det er måske ikke dén slags dyr? Det er måske de små kriblekrable dyr?

Ihhh hvor er den side dog VÆMMELIG ...og fristende

Kommentar
Fra : sismofyt

Dato : 09-12-06 15:13

Min veninde har købt et i JYSK sidste år. Måske har de også nogle i år. Der er JYSK i næsten enhver by, så internethandel skulle i givet fald ikke være nødvendig. GOD JUL!