/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
puch maxi 2 gear
Fra : gurlia
Vist : 1228 gange
300 point
Dato : 18-11-06 18:27

jeg har købt en puch maxi 2 gear til min dreng, hvor jeg bare skulle købe et nyt udrykkerleje og sætte på. problemet er så at jeg har sat det på, men ikke lige kan få det til at virke. jeg har prøvet som jeg læste herinde at den flade side på koblingsarmen lå mod den flade side på udrykkerlejet når man indstiller den, men den kobler ikke ud alligevel. og det er lidt svært når jeg ikke har nogen idet om hvordan det skal virke. men det ville være rart hvis der var nogle der vidste hvordan det skal sidde og kunne forklare det.
mvh. Gurlia

Accepteret svar
Fra : disken

Modtaget 300 point
Dato : 18-11-06 19:39

Har du prøvet at køre -ARMEN- den med koplingskablet, en EXTRA tur, så kan du mærke den tage VED, muligt der ikker er plads, så tag armen af, og du kan mærke - den RYGER I HAK
og derefter indstille koplingen.
Plejer at virke på en 3 gear´s - uden problemer, men kan da selfølgelig ikke udtale mig om en
2 ger´s

Og du har sat låseringe i - igen, ellers står den og er total hjæpeløs, da den ikke har noget at RYKKE I -UD = KOPLING
Og du har ikke ''gjort den skæv'' ved at banke eller andet/ skjold, på plads.

Kommentar
Fra : gurlia

Dato : 18-11-06 20:45

har prøvet at dreje armen en ekstra omgang, men det kan man ikke, og nej jeg har ikke lavet nogle hakker eller buler o.s.v. problemet er at den var skilt ad da vi hentede den, så jeg kan ikke se hvordan den skal virke

m.v.h. Gurlia

Kommentar
Fra : disken

Dato : 18-11-06 22:12

Citat
har prøvet at dreje armen en ekstra omgang, men det kan man ikke,

Det skulle du gerne ''kunne'' vis du flyttede, ARMEN 3/4 DEL, eller omvendt.
Men du har prøvet

Godkendelse af svar
Fra : gurlia

Dato : 30-11-06 20:42

Tusind tak for svaret disken. efter at jeg et par gange havde nærlæst dit svar, fattede jeg det, især da jeg var sikker på at udrykkerlejet skulle trækkes ud og ikke skubbes ind ( hvad jeg ikke vidste), så koblingen kom til at virke og knallerten kører som den skal.
Med Venlig Hilsen Gurlia