/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Hårpåsætning
Fra : swingpigen
Vist : 600 gange
100 point
Dato : 18-11-06 17:37

Jeg vil gerne have sat længere hår på. men det er simpelthen så dyrt, og nu er det jo ved at være jul og sådan.

Jeg har fået afvide at der er en masse elever der laver det billigere for at øve, ved bare ikke hvor man finder dem :)

Jeg er fra Odense , så hvis der evt. er nogle der kender nogle som laver det i nærheden vil jeg meget gerne vide det .. :)

(Ved godt mit spørgsmål er rimeligt dårligt formuleret, men tror godt at man kan hitte sig frem til pointen :b)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-11-06 19:44

Frisørakademiet - International frisørskole
Slotsgade 20, 1
5000 Odense C
Tlf. 63 12 11 77
www.frisoerakademiet.dk her bruger de jo frisør modeller for et godt ord

du kan også ringe rundt til frisørerne og forhøre dig - men du skal måske betalen en smule når dit ønske er af den art