/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Madonna
Fra : swingpigen
Vist : 482 gange
100 point
Dato : 18-11-06 17:32

Jeg skal have en Piercing, den såkaldte madonna..
den man først får sat i er en meget stor en, og jeg vil helst bare have en helt lille sten, så er der nogle der ved hvor lang tid der skal gå før man må skifte den?

Et spørgsmål til, er der er nogle der kednder nogle gode steder i Odense, hvor man kan få det lavet ??

Kommentar
Fra : disken

Dato : 18-11-06 22:51

Et sted, der er ÅBENT -hele dagen, HUSK TLF
Ellers PRØV DEN NÆRMESTE -----------skadestue

Kommentar
Fra : swingpigen

Dato : 18-11-06 22:58

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-11-06 23:48

Jeg kan ikke sige, hvornår du kan skifte smykke, men "såret" skal være helt lægt, altså færdig med at vædske, hvis du skifter inden da, kan du risikerer at du ikke bare kan få en ny piercing i, da hullet ligesom trækker sig sammen.

De smykker du bruger, især i starten skal helt være "rene" metaller, som f.eks sølv, guld,kirurgisk stål, eller titanium.

Min datter kunne selv vælge smykke, da hun blev piercet, bare det var et "rent" metal, så snak med personalet om det.

Når du er blevet piercet, får du udleveret en piece om hvordan du skal forholde dig med hygiejnen.