/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Tegnproblemer, Equation editor
Fra : MrLaRSeN
Vist : 330 gange
40 point
Dato : 18-11-06 14:31

Hej,

Jeg sidder og bakser med en matematik-opgave, men når jeg forsøger at lave + - m.m, så kommer der mystiske tegn frem i stedet. Bl.a. noget der ligner et G, når jeg trykker på +.

Nogen som kan jeg hjælpe hurtigt?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 18-11-06 22:07

Er det en bærbar og du måske har aktiveret Fn tasten.
Eller slået over på EN (nede ved uret) Engelsk med Engelsk tastatur.

Kommentar
Fra : MrLaRSeN

Dato : 18-11-06 22:11

Jeg sidder ved en bærbar. Står skam DA nede i hjørnet. Hvordan ændrer man FN? Har prøvet blot at trykke på den (ved siden af ctrl), men skete ikke nævneværdigt.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 18-11-06 22:28

Fn bruges til at aktivere taster med samme tegnfarve/symbol.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 18-11-06 22:34

Jeg har lige kigget på mine gamle bærbare og der er ikke andre tegn end + og ? på den tast.

Nu ser jeg lige at der står "Equation editor" og det kan jo være det program har andre tegn i tasterne. Men hvad der udløser det ved jeg ikke.

Kommentar
Fra : MrLaRSeN

Dato : 18-11-06 22:40

Det tvivler jeg på at det har, da det fungerende udmærket på min skole.

Kommentar
Fra : MrLaRSeN

Dato : 19-11-06 12:04

Andre gode forslag?

Fejlen ser således ud: http://i19.photobucket.com/albums/b171/Larsen89/Problem.jpg

Der har jeg så forsøgt at skrive + = i , men det virker ikke.