/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Thunderbird - Importering.....
Fra : Sunnyman
Vist : 441 gange
100 point
Dato : 18-11-06 08:45

Hvordan importerer jeg mails og addresser fra Outlook, UDEN at have outlook installeret ?
Er der ikke muligt at impoterer direkte fra outlook filen ? eller fra den PST fil som jeg har gemt fra da jeg exporterede outlook data ?

Accepteret svar
Fra : peque

Modtaget 60 point
Dato : 18-11-06 08:55

Jeg mener desværre ikke det er muligt via thunderbird at importere en pst.fil i thunderbird

Mener kun det er txt, ldif tab og csv filer thunderbird kan importere, men er der ikke Outlook express installeret på maskinen, der henter du bare de personer mm ind, og importerer derfra dem ind i thunderbird ????

Det er nok den vej jeg ville prøve - men dertil skal det siges at jeg ikke kender så fandens meget til outlook og outlook express! Men det er nok vejen rundt som jeg ville gøre/prøve det

MVH
Peque

Kommentar
Fra : Sunnyman

Dato : 20-11-06 13:12

Det har jeg prøvet, men kan ikke importerer mails...
Det går fint med Addresse kartoteket, men ikke med Mails.

Findes der måske et add on til dette problem ? Har ledt men kan ikke finde noget...

Henrik

Godkendelse af svar
Fra : Sunnyman

Dato : 29-11-06 11:07

Tak for svaret peque.