/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Download shockwave
Fra : Nik_
Vist : 497 gange
30 point
Dato : 17-11-06 23:12

Jeg kan af en eller anden grund ikke komme til at downloade shockwave player, det er vindue med gem/åben popper simpelthen ikke op, og mine popupstoppere er slået fra, det er ligesom det slet ikke kan vises fordi jeg mangler shockwave, som jeg så ikke kan hente..

Accepteret svar
Fra : Vonna

Modtaget 25 point
Dato : 17-11-06 23:22
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-11-06 23:30

Hvilken browser bruger du ? Er det Internet Explorer kommer der en gul linie lige under adresse linien, hvor du skal vælge at instalere
Citat
Note: If your browser "Security Warning" dialog box appears, you will need to click "Yes" to install the player. See sample dialog box below.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 18-11-06 00:13

Skide side, jeg har heller aldrig kunne hente den, kun installere.
Men prøv disse 2 sider.
http://www.softwarepatch.com/internet/shockwave.html
http://www.softwarepatch.com/network-security/swdownload-security.html

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-11-06 14:12

klik på CTRL når du klikker dig ind på siden og gør det samme når du skal downloade

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 18-11-06 14:35

Hmm tror jeg har fået hentet den nu og installeret den, men det har ikke gjort nogen forskel..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-11-06 14:36

øhh hvis du har hentet og installeret - OG GENSTARTET - hvad er så dit problem nu ???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-11-06 14:40

er det muligvis flash player du skal hente i måske ????

Godkendelse af svar
Fra : Nik_

Dato : 23-11-06 18:03

.

Kommentar
Fra : disken