/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Grafik ændring i Ericsson R320s
Fra : maxses
Vist : 649 gange
100 point
Dato : 22-08-01 09:12

Er her nogen som ved hvrdan man kan ændre grafikken i en Ericsson R320s? jeg ledt efter nogle programmer, men de fleste understøtter "kun" 2618 - T28...

kan nogen hjælpe mig?

Med venlig hilsen

Max Sørensen

Kommentar
Fra : dmpersson

Dato : 22-08-01 14:20

Hejsa,

Hvilken grafik vil du ændre, operatør logo eller?

Mvh,

Dennis.

Kommentar
Fra : maxses

Dato : 22-08-01 14:38

Ja hvis man kan, men også grafikken ved tænd og sluk... + div. andre ting...
jeg har kabelet til fonen...

Accepteret svar
Fra : dmpersson

Modtaget 100 point
Dato : 22-08-01 15:24

Hejsa,

Nu har jeg kikket og ledt alle steder som jeg kender til,
og jeg tror desværre at svaret må være at det kan du ikke.

Sorrry.

Mvh,

Dennis.

Kommentar
Fra : maxses

Dato : 22-08-01 15:28

hmm...sådan noget fis i..........bibbbb......men...så skidt da...ericsson får lov til at have det for dem selv lidt endnu...*s*
tak for hjælpen...

Mvh
Max

Kommentar
Fra : lyngeled

Dato : 12-12-01 01:55

Jeg har set noget program som man skulle kunne ændre opstart og nedluk billede til T28, men fyren som havde lavet det havde lavet det en PDA så det virkede åbenbart kun til den. Det slettede jeg ret hurtigt. Men der er altså nogen (ud over Ericsson) der ved hvordan man kan lave om på de ting. Jeg vil lige lede lidt og se om jeg kan finde det igen...

Kommentar
Fra : lyngeled

Dato : 15-12-01 02:00

okay nu fandt jeg noget andet da jeg kiggede efter det jeg skrev om. Det var vist på mobile.box.sk, men jeg har det hvis du ikke finder det. Det er nu lavet til T28 men det er jo muligt at det også fungerer med 320. Måske kunne man kontakte persone der har lavet programmet. Programmet skulle kunne lave nyt opstart- og nedluk show.

Kommentar
Fra : lyngeled

Dato : 15-12-01 02:03

nej ... det var vist til 1018 og t10 .... men alligevel kan det være det kan bruges..