/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Ny skærm
Fra : Klokker
Vist : 691 gange
300 point
Dato : 17-11-06 19:13

Nogle venner har købt en fladskærm , kan ikke ændre skærmopsætningen , der står skærmkortet er "vga kompatibel" vi kan ikke indstalere driver som er med skærmen, skal der et nyt skærmkort ? til og hvilket ? , skærmen hedder Envision L.705 A og computer er pcpi uniprocessor pc. , er der noget man skal passe på når kortet evt. skal skiftes ? .

Kan ikke afprøve noget da maskinen ikke er her, håber på en vejledning.

mvh. klokker

Kommentar
Fra : disken

Dato : 17-11-06 19:56

Har du XP så gå til kontrolpanel og søg efter ny hardware.
Samme sted, kontrolpanel - SYSTEM- HARWARE- ENHEDSHÅNDTERING- MONITORS
dobbelklik på monitor og under driver, opdater den.
Eller
Kontrolpanel- skærm- indstillinger - Fejlfinding eller- avanceret

Kommentar
Fra : Klokker

Dato : 17-11-06 20:05

Det virker ikke har også prøvet at afindstalere og genstarte så den er inde igen men den vil ikke opdatere driver (har cd.rom til skærm).

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 300 point
Dato : 18-11-06 01:35

Lyder som om du mangler nogle bundkortdrivere! Fik du ikke en driver cd med computeren?

Kommentar
Fra : Klokker

Dato : 18-11-06 11:03

Undersøger det i løbet af dagen , foreløbig tak.

klokker

Kommentar
Fra : Klokker

Dato : 18-11-06 11:25

Skal lige høre inden jeg kører derud, hvis de ikke har en cd. kan jeg så opdatere bundkortet på en anden måde .

klokker

Kommentar
Fra : disken

Dato : 18-11-06 12:21

Du går ind på producentens hjemmeside, der findes alt om opdateringer,**plejer der at være** så er det bare med at hente det rigtige ned, men det bliver sikkert ikke noget problem, når du har NAVN og NUMMER på skærmen.

Kommentar
Fra : Klokker

Dato : 18-11-06 17:52

Hej igen , jeg har cd. med driver til skærmen men kan ikke indstalere dem som jeg skrev i starten, og har prøvet envisions side , kunne ikke finde noget (er ikke så stiv i engelsk) , jeg troede det drejede sig om et andet skærmkort men jeg kan forstå at det er det nok ikke, problemet er at når man går ind på en side foreks: tv2spil og vil bruge deal/no deal så bliver den side der popper om når man skal ind på spillet for stor , man kan ikke se det nederste og derfor ikke bruge spillet .

klokker.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 18-11-06 19:06

Garanteret siden der er noget galt med, har prøvet siden, og kan ikke engang logge ind.
Men det er sikkert en HELT anden sag

ELLER BLIVER DU BEDT OM AT INSTALLERE ET AKTIV X

Det skal du gøre, for at kunne være med på siden, har ikke selv gjort det da der er for mange
RADIO AKTIVE X´R i omløb, men de kan da altid slettes igen,
men det er sikkert en helt andet spørgmål.

Men prøv at slette alle dine COOKIES og midlertidige INTERNET sider,
og prøv siden igen.

Men bortset fra det, så har det JO ikke meget at gøre med ? dit spørgsmål - som sådan.

Kommentar
Fra : Klokker

Dato : 19-11-06 09:49

Hej disken, bruger selv siden herhjemme , har prøvet at slette cokkies og internetfiler, og det var faktisk det der var grunden til spørgsmålet , da jeg jo ikke kunne ændre skærmopsætningen , tror vi må sende den til rep.

klokker

Godkendelse af svar
Fra : Klokker

Dato : 20-11-06 09:26

Tak for svaret tedd.

fandt en cd. fra intel med drivere på som den så tog hvad der skulle til og vupti så stod skærmbilledet med den bedste opløsning og så virker deal/nodeal også , også tak til disken for indsatsen.

Klokker