/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
problemer med outlook
Fra : dansk.no
Vist : 620 gange
50 point
Dato : 17-11-06 15:14

Ved min indbakke står der at der er 10 mails i indbakke, men når jeg åbner indbakke er der kun 3 mails der er synlige.Hvor mon de andre 7 er henne???
På bundlinjen står der også 10 ulæste mails.Men i indbakke er der 3 synlige mails..alle læst.

Hvad er der galt??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-11-06 15:20

hvis du har slettet uden at læse - for eks spam eller lign - vil de nogen gange være opfattet som ikke læst - har du noget liggende i slettet post for eks ??? - eller er der nogen der bliver dirigeret til en mappe du ikke tænker over ??

Accepteret svar
Fra : akle

Modtaget 60 point
Dato : 17-11-06 15:33

Gå op i 'VIS' og ind i 'AKTUEL VISNING' og marker 'VIS ALLE MEDDELELSER'.
MVH Akle

Kommentar
Fra : MacMadsen

Dato : 17-11-06 15:35

En måde at slippe af med problemet er at markere indbakken, højreklikke og vælge "marker alle som læst". Min outlook gør det samme nogen gange, men er kommet uden om det på den måde.
Det sker heldigvis sjældent. Hvorfor den gør aner jeg ikke....

Mvh
MacMadsen

Kommentar
Fra : dansk.no

Dato : 17-11-06 15:39

der er ingen mail i slettet post.alle mails er læst før sletning.alle mapper er tomme undtagen indbakke hvor der er 3 mails som er læst.
den siger stadigvæk der er 10 ulæste mails???????????hvor er de mon.
der er ingen mails der bliver dirrigeret andre steder hen end til indbakke.
kan det måske være en grafik-fejl i programmet eller noget.

Godkendelse af svar
Fra : dansk.no

Dato : 17-11-06 15:43

Tak for svaret akle.det var sku lige det der skulle til

Kommentar
Fra : akle

Dato : 19-11-06 00:07

Fint, - jeg oplevede det samme hos mig, i sin tid og fik det rettet.
MVH Akle