/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ringetone
Fra : Broderpivert
Vist : 711 gange
40 point
Dato : 17-11-06 14:52

Heysa allesammen, jeg har høre noget om at man engang kunne få en ringetone der var så høj at folk over en vis alder ikke kunne høre den. Er det rigtigt? og i såfald hvor kan man få den?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-11-06 15:07

Bare installer lyden fra en hundefløjte

Det har da intet med folks alder at gøre - kun deres hørelse.....

Men vi bliver jo alle mere døve med tiden

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 17-11-06 15:11

Hvad nu hvis en 25 årige er døv, hvad så????
Du lever op til dit navn.... Er du med i

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-11-06 15:33

vrøvl - bortset fra hundefløjten - men sæt din telefon til lydløs

Kommentar
Fra : frueyde

Dato : 17-11-06 20:40

jo det er rigtigt nok, prøv at søg på p3 de har haft den, det var nogen børn der brugte den i skolen for så kunne lærere ikke høre den. den lyder som en svag hyletone

hilsen frueyde

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-11-06 21:08

Muligt - men derfor er det stadig noget ævl.......

Det må have været nogle halvdøve lærere

Kommentar
Fra : frueyde

Dato : 17-11-06 21:20

her er en artilkel om den

http://www.computerworld.dk/art/34342

hilsen frueyde

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-11-06 21:33

http://socialiq.blogspot.com/2006/06/ring-tone-that-adults-cannot-hear-with.html det er i hvertfald den lave - visse former for aldersdøvhed kan ikke opfange disse dybe toner det er ganske korrekt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-11-06 21:40

Der er da vel ingen der er i tvivl om at ALLE bliver mere og mere døve med tiden.....

Med det er IKKE ensbetydende med at "pedersen" på 75 ikke kan høre tonen

Men chancen er der

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 40 point
Dato : 17-11-06 21:43

Men vil du gerne have den er den her

http://www.weareringtones.com/search.php?q=mosquito&t=25

Kommentar
Fra : frueyde

Dato : 17-11-06 22:02

refi
det er ikke den rigtige tone, det er en hyletone

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-11-06 22:16
Godkendelse af svar
Fra : Broderpivert

Dato : 08-02-07 16:37

Tak for svaret refi.