/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Lighter med navn på - hvor???
Fra : ruder4
Vist : 1716 gange
100 point
Dato : 17-11-06 13:40

Hej.

Dette er sikkert ikke den rigtige gruppe, at stille spørgsmålet i, men jeg ved ikke lige, hvor jeg ellers skulle skrive det, så I må bære over med mig.....

Jeg skal bruge en lighter med navn på til en gave. Ikke sådan en dyr en med indgravering, men bare en i plastik med navnetryk på til en "fjolle-gave"

Jeg har ledt i Bilka, Føtex, Kvickly, Kop & Kande, Inspiration, Imerco, Bahne og Bog & Ide og i 2 forskellige kiosker. Men uden held.

Har I forslag til, hvor man kan finde sådan en???

Hilsen Ruder 4

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-11-06 13:45

Mener jeg har set dem hos - Ærlige Bent- sammen med kuglepenne og krus også med navn på

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-11-06 13:57

hvis du bor i nærheden af kop og kande kan du bestille tryk på en lighter - det laves af dem der laver tryk på kopper krus osv

ellers kan du selv købe de små klisterbogstaver i alverdens udformninger og sætte på (de kan købes stort set alle vegne med postkort farver osv osv - posthusene har nogen de fleste steder.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-11-06 13:58

klister på bogstaver i boghandler selvfølgelig

Accepteret svar
Fra : uro

Modtaget 100 point
Dato : 17-11-06 16:29

Kære ruder4,
De har ligther med navn på i Ærlige Bent på hovedbanen ( som nævnt ovenover) og i 10,- kr market ved Rødovre station, i det center hvor Zoo-city ligger.... de koster kun en tier og så får man dertil en sjov kommentar til navnet........ Held og lykke

Godkendelse af svar
Fra : ruder4

Dato : 20-11-06 09:22

Tak for svaret uro. Bare dumt, at jeg bor i Jylland

Men tak for alle Jeres svar.

Hilsen Ruder4

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-11-06 09:53

Ruder4... nu ved jeg ikke hvor i Jylland du bor, men der er en Ærlig Bent i Ålborg

Kommentar
Fra : uro

Dato : 21-11-06 19:00

Tja...............
Man kan jo godt bo i jylland, men så ville jeg nok gå til den lokale boghandel og købe nogle klæbebogstaver og klister på en ligther som en har forslået.... frk.uro

Kommentar
Fra : uro

Dato : 21-11-06 19:04

Hej igen Ruder 4,
Jeg fik ikke set at jeg blev den heldige vinder...... så jeg må da lige takke

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-11-06 19:19

Snyyyyd, jeg sagde også ærlige Bendt, nå men jeg overlever helt sikkert alligevel