/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Hjælp...Computer genstarter
Fra : pk2dk99
Vist : 651 gange
100 point
Dato : 17-11-06 12:15

Hej. Jeg har problem med min datters pc. Jeg har fjernet gammel grafik kort fra min pc og sat en helt nye Asus Nvidia G-force v9400-x grafik kort i computeren. Alle drivere er blevet installeret. Men når jeg åbner nogen video filer eller internet explorer så genstarter min computer igen. Jeg har tjekket alle min grafik kort drivere, men alt er ok i software.Computeren har 256 mb ram i som passer til grafik krot. Hvad kan det være problem???jeg er træt med den problem. Venligst hjælp mig med den problem. . Tak .Mvh pk2dk99

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 17-11-06 12:28

Hvilket styresydtem kører den comp med 98/ME/2000/XP
Hvor hurtig er den comp (cpU)
Til hurtige spil er 250 MB ram på motherboard lige i underkanten

Har du været i enhedshåndtering.................
er der gule anmærkninger.
Er der flere drivere ved skærmkort
Er det rigtige skærmkort vist i enhedshåndtering
Vises den rigtige skærm.

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 17-11-06 13:10

Hej igen . Jeg har win xp professionel . Cpu er 2.00Ghz med 256 mb Ram . Bund kort er Asrock P4V88.
Alt ser godt ud i enhedshåndtering og har ingen gule anmærkninger. Det er rigtige skærmkort vist i enhedshåndtering.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 17-11-06 14:19

START- HØJREKLIK PÅ DENNE KOMPUTER- ADMINISTRER- LOGBOG- SYSTEM
Der kan du se alle fejl, dobbelklik på fejlen og send den til MS, og håb på de har et godt råd.

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 17-11-06 14:23

men når jeg trykker på send reporten så min computer genstarter. Den kan ikke kom på nettet til ms website

Kommentar
Fra : disken

Dato : 17-11-06 16:45

Prøv at scan din Pc for VIRUS, der er vist noget der blokkerer din netadgang.
Eller´s prøv START- ALLE PROGRAMMER - TILBEHØR - KOMMANDOPROMPT - OG INDSTAST CHKDSK/F eller CHKDSK /F og genstart - lad være med at afbryd scanningen.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 17-11-06 16:46

CHKDSK /F husk at taste J for at scanne

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 17-11-06 18:05

Hej Disken
Jeg har gøret som du sagde men det er samme problem. Der var ingen fejl i scaning.

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 17-11-06 18:08

det er ikke kun netadgang. Hver gang når jeg spiller video filen så genstarter igen, Jeg få besked hver gang at det er grafik kort driver fejl på computeren. Jeg har opdateret driverer igen men det hjælper ikke.

Accepteret svar
Fra : disken

Modtaget 100 point
Dato : 17-11-06 18:54

Ja så kan jeg ikke lige komme med den magiske forklaring.

''Ellers kunne du, hvis du har mod på det, lave dette - I KOMMANDOPROMPT skrive scf /scannow
det gendanner din PC, men du skal have den ORIGINALE XP cd, som skal sidde i dit drev,
og husk at opdaterer PC´en bagefter.''

Men prøv og vent, det kunne være der kommer et bedre råd.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 17-11-06 19:31

Prøv at indstallere denne browser:
http://www.mozilla.com/en-US/
Det er Firefox på dansk og så se om du kan komme på internettet.

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 18-11-06 12:15

det er samme problem. Men nu jeg har fjernet nye grafik kort fra computeren og den virker fint med gammel Pci kort. Tak for alle sammen, special DISKEN

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 18-11-06 12:23

Husk lige at hvis du afslutter med, at acceptere ud for evt. Disken, behøver der ikke komme flere og kigge på dit spørgsmål.

Godkendelse af svar
Fra : pk2dk99

Dato : 18-11-06 12:24

Tak for svaret disken.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 18-11-06 12:30

Var så lidt, og kom lige til at se nærmere på denne, den er DA TOTAL FORKERT
Citat
scf /scannow

Det skal være sfc /scannow