/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
corel photo album
Fra : gedebjerg
Vist : 320 gange
47 point
Dato : 17-11-06 10:57

Min computer er født med et 60 dages prøveprogram fra Corel PHoto Album. Jeg ønsker ikke at bruge det, da jeg har et andet fotoprogram. Jeg kan imidlertid ikke slette det, da computeren siger der er skrivebeskyttet filer imellem. Det popper op i "musetrapper" og er ikke til at blive sklit ved. Man vil have mig til at købe det. Hvordan slipper jeg af med det?

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 17-11-06 11:08

Hvis du ikke kan slette det under tilføj/Fjern programmer, eller der ikke er en uninstall fil under programmets filmappe.
Så skulle det kunne lade sig gøre at fjerne programmet, hvis du starter Windows op i fejlsikret tilstand. Gå ind i kontrolpanel - Tilføj/fjern programmer - fjern corel photo album.

MVH. Michael

Kommentar
Fra : gedebjerg

Dato : 17-11-06 11:57

Tusind tak. Det ser ud til at det virkede.

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 17-11-06 12:01

Det var så lidt...
Hvis mit svar har hjulpet, må du da gerne lukke spørsmålet.....

Annuller spørgsmålet
Fra : gedebjerg

Dato : 17-11-06 12:28

jeg har fået et svar der virker