/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
link til bellig katte man søges
Fra : asbjoren
Vist : 455 gange
20 point
Dato : 04-01-03 15:12

jeg fandt den http://www.henne-pet-food.dk
her til hunde og katte men der er ikke rigtig nået katte mad, nogen der kender nogle gode link med god katte mad til remlig pris

Kommentar
Fra : moore

Dato : 09-12-03 21:04

Hvis der er en mølle eller foderstof lager i nærheden, har de billig hunde/kattefoder som er ok. 10 kilo kattefoder koster 125,- og hundefoder 15 kilo 130,-. D.v.s du skal hen hvor de sælger korn og gødning til landmænd.

Kommentar
Fra : KSGP

Dato : 02-01-04 21:55

Hos Agrosam http://www.agrosam.dk/ kan du købe noget udemærket kattefoder til en fornuftig billig penge. Hvis du køber 1 sæk ad gangen sender de den fragtfrit. Ellers kan de henvise dig til nærmeste forhandler.

Accepteret svar
Fra : moore

Modtaget 20 point
Dato : 03-01-04 14:41

Der er: www.olivers.dk kvalitetsfoder til rimelig pris.
M.v.h moore

Godkendelse af svar
Fra : asbjoren

Dato : 04-01-04 15:57

Tak for svaret moore.