/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Krak.dk hurtigste, korteste??
Fra : Nik_
Vist : 741 gange
30 point
Dato : 16-11-06 21:19

Hvor ændre man krak.dk til at finde den hurtigste rute fremfor den korteste?
Jeg kan ikke finde der hvor man kan vælge hvad man vil have. Nogen der kan hjælpe?

Mvh. Nik_

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 40 point
Dato : 16-11-06 21:32

Det står da på siden

http://www.krak.dk/INC/EuroRoute/default.asp

til højre, der kan du vælge.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-11-06 21:33

http://www.dk.map24.com/ er der i hvert tilfælde de muligheder, hvis de ikke er på krak.dk

Vejtype Hurtigste Kortest
Rutebeskrivelse indstilling Komprimér Detaljeret
Distance opsætning KilometerMiles
Motorvej brug Mere Normal Mindre Undgå
Ferry-use More Normal Less Avoid
Brug ikke...
Betalingsveje
Moterveje
Færger
Togfærger

Gennemsnitlig hastighed setup

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-11-06 21:40

På Kraks kort der kan du vælge under "Ekstra services"

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-11-06 06:14

Jeg har droppet krak, støder ofte på for gamle oplysninger.

Kommentar
Fra : spimmer

Dato : 17-11-06 16:23

Hej.
Drop Krak. Den er fuldstændig umulig. For en måned siden skulle vi fra Frederikshavn til Egtved ved Vejle. Jeg udskrev en rutebeskrivelse og et kort.
Begge stedet var ruten afbrudt mellem Hobro og Randers, hvor vi skulle køre fra en afkørsel - jeg husker ikke længere hvilken.
Her skulle vi tage diverse højre- og venstresving - og så kom vi ned på den stvsamme motorvej E45, som vi gik fra! Forskellen: Nu hed Motorvejen ikke længere E45, men 16/E45!!!!
Så mit råd: Smid Krak UD!
mvh
spimmer.