/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Word 2000 værktøjslinie pegning
Fra : bantam
Vist : 424 gange
50 point
Dato : 04-01-03 14:11

Hej

Jeg er lidt flov, for det er nok et meget nemt problem at løse, men jeg kan ikke hitte ud af det, og da det aldrig har været der før har jeg aldrig tænkt på hvor man indstiller på det.

Problemet er at når jeg peger på et værktøj plejer der altid at stå en forklaring, eks. ved at pege på F står der fed, o.s.v. ved alle værktøjer, men det gør der pludselig ikke mere,og jeg aner faktisk ikke hvordan man igen kan få det til at gøre det.
Håber at i forstår hvad jeg mener.

Håber på lidt hjælp

Med venlig hilsen
Bantam

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 04-01-03 14:43

Hej Catbody

Der ER flueben ved vis skærmtip??

Med venlig hilsen
Bantam

Accepteret svar
Fra : Master_of_KeFir

Modtaget 60 point
Dato : 04-01-03 15:11

Værktøjtips sættes et andet sted end skærmtips

Word >> Funktioner >> Opsætning >> fanebladet Indstillinger >> (under andet) myggeben i vis værktøj tips

mvh, Ke'Fir, m.a.

Godkendelse af svar
Fra : bantam

Dato : 04-01-03 15:31

Tak for svaret

Hos mig var det altså Word >> Funktioner >> TILPAS >> Fanebladet indstillinger, men det er nok forskelligt måske.

Med venlig hilsen
Bantam

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 04-01-03 16:48

Jeg bruger engelsk udgave, og kunne ikke lige huske hvad det hed på dansk som jeg bruger på arbejde.

mvh, Ke'Fir, m.a.