/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
piratebay problemer
Fra : snaken
Vist : 917 gange
50 point
Dato : 16-11-06 16:52

Èn af de sider som piratgruppen nævner på deres hjemmeside er:
http://thepiratebay.org/browse

........en side hvorfra jeg godt kunne tænke mig at downlode lovlig musik, men af og til oplever jeg at forbindelsen til siden bliver afbrudt.

Er det et normal/generel problem?

Findes der andre sider hvorfra der kan downloades musik på lovlig vis? Jeg holder meget af hits fra perioden 1973 - 1985.

Kommentar
Fra : casperS

Dato : 16-11-06 17:55

Hentning af filer på The Pirate Bay, er ikke lovligt... Men stadig godt

Kommentar
Fra : snaken

Dato : 16-11-06 18:19

casperS > hvordan finder jeg så ud af hvad der er lovlig og ikke lovlig. Jeg synes da jeg har kunne læse at siden skulle være lovlig?
Jeg er under alle omstændigheder ikke interesseret i at downloade noget som ikke er ok.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 16-11-06 18:21

Siden er som sådan lovlig, men ikke det der kan hentes gennem siden

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-11-06 18:24

Vend sagen om hvis du IKKE vil gøre noget ulovligt.....

Du kan ikke downloade noget som helst hitmusik uden at betale......

Kommentar
Fra : casperS

Dato : 16-11-06 18:29

Som "disken siger, ja siden er lovlig, men at hente musik uden at betale er ikke lovligt. Der skulle vist være nogle sider hvor man kan hente gratis musik lovligt, hvor siderne har aftaler med producerne, men ved ikke hvor man finder disse. (søg evt. på google) Alle steder hvor man betaler for musikken, er det som regel lovligt, medmindre det er en falsk hjemmeside.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 16-11-06 21:57

Apropos musik - så her der lige været noget om musiksalg/download osv. på DR i programmet Rabatten.

http://www.dr.dk/DR1/Rabatten/Indslag/2006/1114133707.htm

Kommentar
Fra : Dr.Disco

Dato : 17-11-06 09:12

Lovligt eller ej!?!

Her er en side hvor der er en masse 80'er videos, du kan se online;

http://1500videos.com

Hyg...

Accepteret svar
Fra : thecool-boy

Modtaget 50 point
Dato : 05-12-06 19:17

www.myspace.com det er lovligt 3000 pct ud af 10 pct

Godkendelse af svar
Fra : snaken

Dato : 16-12-06 13:46

Tak for svaret thecool-boy.