/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
4 hunde tilbage
Fra : cath30
Vist : 1492 gange
16 point
Dato : 16-11-06 14:40

hej alle sammen vi har 4 dejlige labrador schæfer blandinger tilbage ud af et stort kuld de er kanon dejlige er der ikke nogen som vil købe dem og give dem et rigtig godt hjem de er meget glade for børn og de har dyrlæge tjek og de har fået orme kur

Kommentar
Fra : Broderpivert

Dato : 16-11-06 14:47

Hvor bor i henne af, og har i nogle billeder af dem?

Accepteret svar
Fra : bublebee

Modtaget 26 point
Dato : 16-11-06 14:52

havde vi pladsen ville det have været skønt.

Kommentar
Fra : cath30

Dato : 18-11-06 12:53

har billeder af dem men er ikk så god til det der med at sende dem over mail det går bedre med mobil vi bor i midtjylland hvis det er noget det er virkelig nogle dejlige hvalpe nu har vi tre tilbage

Godkendelse af svar
Fra : cath30

Dato : 18-11-06 12:55

Tak for svaret bublebee. hvis vi havde plads ville vi have beholdt dem alle selv he he

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 18-11-06 16:15

kan jeg godt forstå. det er da også skønt med dyr i huset. Håber i får dem solgt til gode familier. Prøv evt dba og sådan.

Kommentar
Fra : cath30

Dato : 18-11-06 16:27

det har vi også gjort men vi står stadig med 3 af dem endnu og det er en race som ikke kræver andet end at blive nusset med og selvfølgelig gå ture he he

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 18-11-06 16:50

hehe ja dejlig nemt. Nogle gange virker det også at hænge sedler op i supermarkeder og ved dyrlægen.

Evt også www.guloggratis.dk

Og der er sikkert også andre sider.

Kommentar
Fra : cath30

Dato : 19-11-06 12:14

vi har dem på dyrenettet og gul og gatis og vi har dem på hundenettet og dog inn og så har vi sat sedler op i forskellige butikker men tror desværre at det er den forkerte årstid har snakket med en af mine venner som har en schæfer kennel han siger at han er nødyt til at sætte sine hunde ned i pris på den her årstid og det har vi oz gjort he he

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 19-11-06 12:50

så må vi håbe i kommer af med dem så :)

Kommentar
Fra : cath30

Dato : 20-11-06 16:22

ja det håber vi oz
he he

Kommentar
Fra : dyan

Dato : 27-11-06 11:47

hej cat
jeg ville ønske at jeg havde plads til en mere hund for den ene er jo min lille skødehund.
kan kun sige om dem de er søde og dejlige alle sammen og de kan varmt anbefalet de er søde og børnevenlig og kan sammen med katte

Kommentar
Fra : cath30

Dato : 27-11-06 15:34

hej dyan
ja de er rigtig dejlige de er alle skøde hunde tror de he he der er kun 3 tilbage men det er gerne de sidste der er sværest at sælge vi håber bare snart at der kommer nogen der vil købe dem