/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
World of Warcraft Master Guide
Fra : tbayh
Vist : 737 gange
20 point
Dato : 16-11-06 10:30

Kan den anbefales?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-11-06 14:06

Ikke af mig

Kommentar
Fra : Zwekja

Dato : 16-11-06 14:55

overhoved ikke, der står ikke mere i den end der gør på thottbot...

Accepteret svar
Fra : TimRV

Modtaget 20 point
Dato : 02-12-06 17:39

Jeg har prøvet af købe en af de andre world of warcraft guides. Jeg kan ikke anbefale af du bruger penge på det oplysningerne i bøgerne blive hurtig forældet, i modsætning til ting information fra websteder på nettet: www.thottbot.com, www.wowhead.com er nok dem jeg bruger mest.
Jeg vil sige det er spild af penge at købe en guide.

TimRV

Godkendelse af svar
Fra : tbayh

Dato : 22-01-07 19:28

Tak for svaret TimRV.