/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
problem med internet explorer!!!!
Fra : Nexuz
Vist : 373 gange
50 point
Dato : 04-01-03 12:51

Jeg er ikke newbie, men jeg har et problem med mit internet explorer!
Min internet explorer reagerer ikk, når jeg trykker på ikonet, kan man se den tænker, men vinduet vil ikk komme frem!
Jeg ved godt jeg bare kan åbne denne computer og skrive adressen der, det virker oz!
Men hvordan får jeg ikonet til at funge igen?

Nexiz

Kommentar
Fra : Nexuz

Dato : 04-01-03 13:09

Hjælper sQ ikk!!! :(

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 04-01-03 13:20

Hej iah - hvorfor bruger du formodet svar, når du ikke svarer på det der bliver spurgt om?

Hej Nexuz!

Du kan prøve om du kan finde noget via Internet Explorer Support Center som du kommer til via:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=fh;en-us;ie

Oplys lige hvilken Windows version du benytter - ellers er her en artikel vedrørende rep. af Explorer til Windows XP http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;318378

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : iah

Dato : 04-01-03 13:33

Jeg siger forskrækkelig mange gange undskyld...
Skal aldrig ske igen.

Kanske den gode mester Bjarne K har et svar til mig også?
Jeg har skrevet et spørgsmål vedr. Outlook.

"Jeg kan pludselig ikke finde den knap hvor man kan samordne kontaktpersonerne i de to mailprogrammer.
Er der en der kan være mig behjælpelig hermed?
Det er jo lidt genialt når man kan samkøre oplysningerne.
Jeg kører med Office XP."

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 04-01-03 13:42

Hej igen iah! OK

Jeg har set dit spørgsmål tidligere; men har desværre ikke kendskab til det du efterspørger; men du kan muligvis finde noget via Outlook Express Support Center
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=fh;en-us;oex
eller support til office XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=/directory/worldwide/da/office/xp/default.asp

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : Nexuz

Dato : 04-01-03 17:55

Tusind tak Bjarne, det hjalp sQ!!!! Jeg har XP!!!! problemet var en fejl i explorer, men det køre sQ fint nok nu!!!!
Tak! hvis du vil ha dine retmæssige point, kan du bare skrive et svar!!!!!!

Nexuz

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 04-01-03 17:55

iah hvad nummer har spørgsmålet ?

Accepteret svar
Fra : Bjarne_H

Modtaget 50 point
Dato : 04-01-03 19:36

Hej Nexuz!

selv tak det var dejligt at det hjalp!

Der behøver ikke at være et svar for at kunne tildele point; du kan også acceptere en kommentar som svar!

Mvh
Bjarne

Godkendelse af svar
Fra : Nexuz

Dato : 06-01-03 07:26

K... vidste jeg så ikk!!!

Nexuz