/ Forside/ Karriere / Udlandet / Andet udlandet / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 410
Lovgivningen i Japan
Fra : Kyck
Vist : 456 gange
50 point
Dato : 16-11-06 10:13

Hvordan er lovgivningen i Japan i forhold til Danmark indenfor forskellige områder?

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 16-11-06 10:40

Den er meget anderledes.
Man kan da ikke svare på det spørgsmål. Du må da kommet med et helt specielt område.

Hilsen'
hawaii7

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 16-11-06 12:28

Som ovenfor nævnt, at med så generelt et spørgsmål får du et meget generelt svar, og her kommer det:

Den er anderledes på forskellige områder

Du kan eventuelt specificere om det er i relation til færdsel, sociale forhold, strafferet, økonomi, menneskerettigheder, eller alle mulige andre områder hvor der bliver lovgivet

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 16-11-06 14:41

Importerer du protein til dyrefoder, har Japan nogle helt andre krav til proteinerne fromfor de krav som EU har stillet op.

Var det, det du ville vide ????
Spøg til side, du skal være noget mere specifik, selvfølgelig er deres love anderledes end vores egne, selv Sverige eller Tyskland som er vores naboer har andre love

Kommentar
Fra : Kyck

Dato : 16-11-06 21:44

Tænkte sådan finansverden.. hvis man skal have et firma ind på markedet

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 17-11-06 10:23

Du skal tage fat på udenrigsministeriet, eller den Japanske ambassade, her vil man kunne svare på dine spørgsmål.

Men du er stadigvæk meget uspecifik med dine spørgsmål.

Hvis det er fordi at du påtænker at starte en firma i Japan, skal du starte et helt andet sted end lovgivning. Du skal lige lære business kulturen at kende, der er skrevet tykke bøger om lige netop hvor forskellige japanerne er i forhold til mange andre kulturer, specielt når man skal lave business med dem.

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 17-11-06 10:26

Du skulle nu også atge og lukke nogle af de andre 13 spørgsmål som du aldrig har "accepteret" det gør at folk er lidt mere seriøse, når de svarer på dine indlæg, så ved de at du også er seriøs og lukker efter dig, fremfor bare at lade dem stå åbne

Annuller spørgsmålet
Fra : Kyck

Dato : 06-02-07 18:20

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål