/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
projekt
Fra : 7777
Vist : 493 gange
20 point
Dato : 16-11-06 09:07

hej er der en der kan hjælpe mig med at fortælle hvor jeg kan finde noget om hårmode i 80érne, jeg skal skrive et projekt om det. det er svært og finde noget materiale omkring moden dengang.

på forhånd tak
Lene

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-11-06 09:38

Lidt inspiration her: http://backintheday.blogharbor.com/80s/80shairstyles.htm

Du kan da bare finde nogle LP covere fra tidens store navne og studere 'hårpragten' og tøjet

Hårmoden fulgte de strømninger i musikken, som fandtes på daværende tidspunkt:

1.) Punk
2.) Scar
3.) Disco/Pop
4.) Heavy Metal
5.) Regae

Faktisk en udmærket indgangsvinkel til dit projekt: Musik & Mode ...2 sider af samme sag.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-11-06 09:44

Du finder iøvrigt store mængder relevant 80'er materiale på: http://80srewind.net/

Tjek kategorierne ude til højre på siden

</MOLOKYLE>