/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
navn/komp. på nummer?
Fra : jobestar
Vist : 427 gange
100 point
Dato : 16-11-06 00:35

Hejsa

Jeg hørte det her stykke forleden i tv og kunne godt tænke mig at finde det, men ved ikke hvad det hedder eller hvem der har skrevet det.

Jeg har indspillet det på guitar - håber i kan høre hvad det er.. ja, afslutningen kunne jeg ikke lige hitte ud af så der røg lidt blues med ind *lol*

http://www.zshare.net/audio/rode-oktober-mp3.html

Jeg mener at det var med i Jagten på røde oktober, men er ikke sikker. Kan bare ikke finde det selvom jeg søger som en gal på soundtrack og film.

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 100 point
Dato : 16-11-06 15:54
Kommentar
Fra : polyglot

Dato : 16-11-06 17:27

Hej

Synes også det lyder lidt som Greensleeves, men siden du søger så desperat efter soundtracket til Jagten på Røde Oktober, kan du indstille søgningen. Det er lige her:

http://www.gomusic.ru/album.aspx?id=24908&ref=6189

Komponisten hed Basis Poledouris. Klik på de små pile for 30-sek. samples.

Godkendelse af svar
Fra : jobestar

Dato : 17-11-06 01:50

Mange tak for svaret pallebhansen!

Jeg tror også det er den.

Som jeg husker den er det dog med et kæmpe russisk agtigt mandekor..

Kan godt ske at jeg bare Røde oktober og det sammen og tror at melodien er med i den film, for det er ihvertfald ikke nogen af dem der er på soundtrack linket.

Men tak for det ihvertfald!

Mvh Oscar