/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Arkivalieronline
Fra : Susandersen
Vist : 1241 gange
20 point
Dato : 15-11-06 22:56

Jeg har et lille (eller større problem) mht. Arkivalieronline. Jeg kan godt komme i Arkivalieronline, men ikke ind til selve kirkebøger og folketællinger. Hver gang jeg går ind i en af sogne, får jeg denne meddelse:

Vil du gemme denne fil:

Viewimage.aspx

Åbn, gemme eller Annuller

Hvad skal jeg gøre:

Jeg kan ikke komme ind i bøgerne.

Med venlig hilsen Susandersen

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 15-11-06 23:27

Det kan godt være, det er et dårligt forslag, men prøv at genstarte din PC, og så sørg for, at du kun starter AO, så der ikke er andet, der evt. forstyrrer AO.

Hvis du har Norton Anti Virus, så er den roden til meget ondt, så slå den fra mens du prøver.

Ole P. Bielefeldt
www.familytreemaker.dk

Accepteret svar
Fra : Crypton

Modtaget 20 point
Dato : 16-11-06 00:07

Det er et kendt problem i AO.

Se her:
http://www.arkivalieronline.dk/faq/InfoBlad.aspx

Du skal downloade et lille programstump der sørger for at dit javaprogram åbner som det skal.

Mvh Finn

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-11-06 06:25

Og her flere med samme problem.
http://dis-danmark.dk/forum/read.php?2,240429

Godkendelse af svar
Fra : Susandersen

Dato : 16-11-06 15:45

Tak for svaret Crypton.