/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
http://www.kandu.dk/dk/spg/9634
Fra : PARKENSS
Vist : 454 gange
400 point
Dato : 04-01-03 11:40

uffe29 >> Point til dig. Min fejl jeg trykkede forkert svar.
Håber ikke denne "transaktion" giver nogen her i Forumet ondt i--øhhhh---hovedet.

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 04-01-03 12:34

Nu er jeg ny her, men alene det at man skal give 40 points for at se svaret - bøh! Det har jeg prøvet, men hva' med de andre 400 points? Det her er da en gang bøh - bøh!
Tillykke med de 29000 points du har :))

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 04-01-03 13:53

jeg vil mene, at trumpf9700 er et RØVHUL, når han laver noget sådant, se her :

http://www.kandu.dk/dk/spg/9634

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 04-01-03 13:57

thanks

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 04-01-03 14:15

aaaiii altså -

nu er jeg nødt til at spørge hvorfor det er noget særligt at have 29000 point og ligefrem lykønske på baggrund deraf ?!? og hvorfor svarer Uffe29 "thanks" til det ?!?

Og jeg indrømmer blankt
Hvad RØVHUL er der i det tip, Zonker ( hjælp en lille pige at forstå ) ?!?
( måske det er naivt at forvente et svar, men jeg vover pelsen )

Hilsner fra Fnollerpige

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 04-01-03 14:26

fnoller>>det er ikke et tip zonker hentyder, men en kommentar til et spørgsmål, og så tror jeg at uffe bare er glad for at få 400 point

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 04-01-03 14:32

aaahhh javel ja

jeg kunne selvfølgelig osse bare blande min lille fine næse udenom.....

Tak for forklaringen.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 04-01-03 14:39

men hvorfor at trumpf9700 er et RØVHUL, aner jeg ikke, den må stå for zonkers regning

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 04-01-03 14:42

Ja det må det vel egentlig - jeg undrer mig bare over hvad Zonker ser i det SPØRGSMÅL ( kom til at skrive tip før )

men du har da ret - vi hæfter vel alle selv for vores udtalelser.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 04-01-03 14:50

nå ja, men han kunne da give en grund til udtalelsen, da jeg ikke umiddelbart kan se hvad trumpf9700 har gjort forkert, udover at parkenss kom til at godkende vedkommendes kommentar.....

Accepteret svar
Fra : Uffe29

Modtaget 400 point
Dato : 04-01-03 15:03

Det var et svar som han havde lavet, ikke en kommentar og jeg tror det var det som var galt.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 04-01-03 15:05

Hm, trumph9700 har lagt et formodet svar, som Parkenss derefter ved en fejltagelse er kommet til at acceptere som svar.
Og det kan altså umuligt være trumph9700´s fejl!!!
Iøvrigt er trumph9700 ny i dette forum, så han har højst sandsynligt slet ikke 400 ledige point at dele ud af.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 04-01-03 15:16

nææ sikkert ikke, men muligheden for formodet svar, skal altså fjernes.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 04-01-03 15:17

Puuhhaaa - det er nemmere at følge med i Glamour .....

og Zonker - du svarer ikke på hvad du benytter ordet "røvhul" for - så jeg antager det bare var verbal masturbation

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 04-01-03 15:17

Vist så, men det er en anden diskussion.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 04-01-03 15:18

Nå, nu går der kuk i det. Min Kommentar var til Melander.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 04-01-03 15:23

Ja - helt ærligt se at få fjernet den åndssvage mulighed - det er da sært at Kandu ikke kan se at alt for mange gennem tiderne har scoret billige point på den måde - uuhh ved det godt - brugte det selv en overgang - men det var før jeg indså at det meget nemt kunne misbruges - ( så ingen behøver at finde beviser for jeg har gjort det - for det står jeg ved *S )

men det giver et urealistisk billede - jeg synes tit folk herinde stiller et spørgsmål, får en masse kommentarer og så ikke engang "gider" at afslutte indlægget.

Og JA det er "på denne tid af måneden"

uuhh jeg kan blive så gal.....

Nogen der kender Kandu`s holdning til at fjerne formodet svar ????

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 04-01-03 15:24

karina... man beder pænt om at få pointene retur og resultatet er intet svar...

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 04-01-03 15:31

Zonker

IIhhh du har rigtig nok luret jeg hedder Karina, hva`- *GGG*
vil du ikke osse se et billede af mig *LOL*

du svarer da heller ikke altid på ting Zonker ..... ( hvad er dit fornavn ? - lad mig gætte - en hemmelighed ikk` ? )

pointene retur - intet svar ??

av jeg er fattesvag idag !!

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 04-01-03 15:34

Vil gerne lige pointere at jeg altså står ved hvem jeg er - og mine holdninger

Gør du osse det, Zonker ?

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 04-01-03 15:35

Trumph9700 KAN slet ikke returnere de 400 superpoint, han har fået af Parkenss - hvad enten han ville eller ej.
Derimod kan han give uffe29 400 ledige point - men det har han så ikke ønsket. Sandsynligvis fordi han slet ikke har dem.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 04-01-03 15:48

eller også fordi han gik i seng efter han havde lavet sit svar, og tog på isfiskeri

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 04-01-03 16:08

rettelse:
og tog på isfiskeri fra morgenstunden

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 04-01-03 17:13

hehe...denne streg er ved at udvikle helt sig skægt....

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 04-01-03 17:56

Jaaaah - den er sørme skæg

helt uden indhold, men morsom *S*

Godkendelse af svar
Fra : PARKENSS

Dato : 04-01-03 18:36

Tak for svaret Uffe29.

Mvh
Parkenss