/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
fjern spam mails
Fra : fh1dk
Vist : 740 gange
100 point
Dato : 15-11-06 18:54

Jeg har prøvet spamfighter et rigtig godt program men nu er de begyndt at tage penge for dette fine program - Kender I et godt freeware program der kan arbejde sammen med Outlook express - programmet skal kunne fjerne e-mails med Spam.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-11-06 18:57

http://www.codeode.com/spamfilter/donate.html det skal lige trænes så virker det -

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-11-06 19:04

eller du kan bruge den her http://www.comodoantispam.com/

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 15-11-06 19:06

Hej med dig!

Det forstår jeg ikke, at du skriver - man kan stadig køre freeware-versionen af spamfighter...

Vaxen - som også er rigtig glad for spamfighter...

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 15-11-06 19:07
Kommentar
Fra : e.c

Dato : 15-11-06 19:12

Kør mailen gennem google og få sorteret spam fra.

Mail..........mailbox........videresend til gmail..........hente med Outlook..........spam er nu sorteret fra.
afsend via gmail som original mail adresse

Accepteret svar
Fra : vaxen

Modtaget 110 point
Dato : 15-11-06 19:24

Mon ikke, der er sket det, at du har downloadet Pro-versionen, som man har gratis på prøve i en måned. Når den måned så er udløbet, så vil de selvfølgelig gerne have penge

Du afinstallerer bare Pro-versionen og installerer den anden

Vaxen

Godkendelse af svar
Fra : fh1dk

Dato : 15-11-06 19:30

Tak for svaret vaxen.

Tør ikke sige om det er proff versionen, der stod bare om xx antal dage, så udløber licensen

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 15-11-06 23:23

Licensen udløber også, idet du har PRO versionen først, og hvis du så ikke betaler inden x antal dage, bliver den "neddroslet" til gratisversionen. Iøvrigt mener jeg at Cactus som miritdk linker til, virker bedre end Spamfighter. Den kan også bruges på flere konti.