/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
Stones Webwriter
Fra : oz1eqp
Vist : 564 gange
200 point
Dato : 15-11-06 15:40

Hej.
Jeg bruger Webwriter4 og har ikke haft nogen problemer med det i flere år.
Men pludselig går det helt amok.Hvis jeg er ved at redigere en indexfil og vil gemme bagefter
så fryser det fast,og jeg må bruge Ctrl + Alt + Del for at komme ud af det.
Og det resulterer i,at mine data går tabt.
Da det er gratis udgaven jeg bruger er der ikke noget support til disposition.
Er der nogen,som har en ide om hvad der kan være galt,og hvad jeg skal gøre
for at løse det problem.
oz1eqp

Kommentar
Fra : disken

Dato : 15-11-06 16:04

Det kan være der er gået nogle filer tabt i programmet, prøv at afinstallere og geninstaller.
Lav en diskoprydning og fragmenter din disk, før installerer igen.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 15-11-06 16:05

Citat
fragmenter

= defragmenter.

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 15-11-06 16:51

Det har jeg prøvet,og nu melder den følgende fejl.
Invalid floating point operation.
Det ved jeg så ikke lige,hvad det betyder.
oz1eqp

Kommentar
Fra : disken

Dato : 15-11-06 17:04

Der må jeg også melde fra,
men virker programmet, ellers kunne det tænkes at det havde noget med dit script at gøre.
Har været ude for, at mit program fryser, hvis der bliver lagt en kode ind, der ikke er korrekt.
Men det er kun, hvis du Visuel Editor, altså hvor du ser hvad du laver.

Annuller spørgsmålet
Fra : oz1eqp

Dato : 21-11-06 05:56

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål