/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Ipoq - hvilken skal jeg vælge
Fra : Mallie
Vist : 696 gange
100 point
Dato : 15-11-06 15:37

Min søn på 12 ønsker sig en Ipod til jul og jeg aner ikke hvilken jeg skal vælge.

Han er først for nylig begyndt at interessere sig for musik og at købe det på nettet, så jeg synes jo måske ikke det behøver at være én der kan rumme 20.000 sange. Hans alder taget i betragtning skal den nok heller ikke være alt for sart.

Men hvilken vil I anbefale ...?

Prisleje: op til ca. kr. 2000,-

vh
Mallie

Kommentar
Fra : ulf112

Dato : 15-11-06 15:40

en ipid nanno er god du kan kobe den på http://store.apple.com/Apple/WebObjects/dkstore.woa/6744044/wa/PSLID?mco=1852AD34&nclm=iPodnano&wosid=435sbLd4hmIY3M3wdzm1VQUotng og der er plads til 500 sange vilker er rigtig mange og den er lille og lækker og koster 1200 en rigtig god mp3

Kommentar
Fra : casperS

Dato : 16-11-06 00:01

Hej Mallie
Jeg har lige købt en Ipocket på 1GB til en god pris, det er efterligning til Ipod, men kan stort set det samme. Man kan sagtens købe med flere GB, efter behov. Du kan tjekke på PIXMANIA´s hjemmeside, eller bare trykke her: http://www.pixmania.com/dk/dk/256381/art/inovix/mp3-afspiller-ipocket-1-g.html?itag=3906
Er rigtig glad for den og den spiller godt, men vigtigst er prisen ingenting i forhold til de rigtige Ipod's, og så er der jo også råd til lidt ekstra gaver til ham ;)
Men 2000,- hmm, ja så ville jeg også anbefale en Nano...