/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Dell skærm?
Fra : Kyck
Vist : 412 gange
50 point
Dato : 14-11-06 15:45

Jeg har lige fået ny computer fra dell, og har fået sat det hele op, men når jeg vil starte det hele op så vil skærmen ikke fungere som den skal. Den kommer aldrig ind i Xp, men kommer bare med sådan noget "self test feature check", hvor der er noget med Rød, Grøn, Blå og hvid. Det skulle være sat rigtigt til, så kan ikke se hvad problemet er?

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 14-11-06 16:08

Prøv at se om der er to stik i computeren som skærmen kan tilkobles - er der det, så prøv at sæt stikket over i den anden.

Mvh. Ampere

Kommentar
Fra : Kyck

Dato : 14-11-06 16:18

virker ik rigtigt synes jeg

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 15-11-06 14:27

Så er du nok nødt til at ringe til Dell - det er vist den hurtigste løsning.

Mvh. Ampere

Annuller spørgsmålet
Fra : Kyck

Dato : 06-02-07 18:20

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål