/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
sjov skrift på explorer?
Fra : Loewe32
Vist : 3482 gange
50 point
Dato : 14-11-06 14:49

Hej

Når jeg starter internet explorer op så står alt skrift med en sjov skrift el. en utydelige skrift
hvad skyldes det?? og hvad kan jeg gøre?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-11-06 15:04

jeg går ud fra du måske kører en bærbar pc - i det tilfælde skal du højreklikke på skærmen - fanebladet udseende - effekter og vælge cleartype under "brug følgende følgende metode til udjævning af kanter på skrifttyper let og elegant

hvis det ikke er problemet vender du bare tilbage

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 60 point
Dato : 14-11-06 15:39

Du kan evt. prøve følgende:

I menulinien i Internet Explorer skal du vælge "Vis" her går du ned til "Tekststørrelse" og den skal stå på "Mellem" herefter vælger du "Tegnsæt" og der skal markeringen være ud for "Unicode (UTF-8)"

Godkendelse af svar
Fra : Loewe32

Dato : 14-11-06 18:12

Tak for svaret bentjuul.