/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Musik til nfl kampe.
Fra : Iboga
Vist : 385 gange
150 point
Dato : 14-11-06 13:52

Okay det er sikkert en af de svære... Men jeg prøver..

Til nfl kampe bliver der nogle gange spillet en jingel som også bliver spillet til basket kampe.
Det er instrumental nr.
Og så bliver det spillet i "halløj på wallstreet" På engelsk "The Associate") med Whoopi Goldberg, i sidste kamp i filmen, hvis jeg husker rigtigt.

Det er hvad jeg ved, så jeg håber at der er nogle der kan hjælpe mig..

Pft

Iboga

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 14-11-06 18:20

Det kan enten være det klassiske nummer med Gary Glitter, som hedder "Rock'n'roll part 2" eller måske et af Raymond Castoldis gamle orgelstykker. Det er muligvis den, som du kan høre afspillet på denne side, ikke? (tryk på allerts, basketball organ):
http://www.smsas.com/standard/showcontentpage.asp?intUserID=336&EMS=&intCategoryID=1841

Den er i hvert fald en klassiker...ved dog ikke, hvad kompositionen hedder...

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 14-11-06 18:59

...Muligvis hedder det "Hear the organ get wicked", hvis det er det pågældende nummer....

Kommentar
Fra : Iboga

Dato : 14-11-06 22:13

Det er desværre ingen af de nr, desuden har jeg opdaget at det er naturligvis ikke fra filmen The Associate, men Eddie..

Takker for forsøget..

Iboga

Kommentar
Fra : Iboga

Dato : 14-11-06 22:22

Iøvrigt kan lige tilføje at det er sådan et form for "kom nu spaker vi røv og vinder kampen"-agtigt nr.. Og der er intet orgel i..

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 14-11-06 22:50

Så er jeg godt nok lidt tabt

Du kan jo selv tjekke soundtracket ud (og lytte), hvis du ikke allerede har gjort det - ser dog umiddelbart ud til at være et rendyrket hip-hop/rap album..

http://www.amazon.com/Eddie-Soundtrack-Various-Artists/dp/B000001E9O

Kommentar
Fra : Iboga

Dato : 14-11-06 22:53

Ja der har jeg været, og enig det er meget hip præget.. Har dog lige hurtigt lyttet det igennem... Uden held..

Men er lige igang med at lede "Indernettet" igennem..
Det skulle iøvrigt være en NBA jingel.. Og at det er Zulu der har sat det ind over nfl kampene.. :(

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 18-11-06 17:26

Tror jeg har fundet den du leder efter:

2 Unlimited - GET READY FOR THIS

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 18-11-06 17:46

Her kan du se musikvideoen og høre den

http://www.youtube.com/watch?v=QBF3GdImr4U

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 23-11-06 22:14

Du må lige sige til hvis det er den du søger, for ellers kan det være jeg har andre forslag

Kommentar
Fra : Iboga

Dato : 28-11-06 19:22

Hej du!

Nej det er desværre ikke den. Men tak for forsøget.

Venligst,
Iboga

Annuller spørgsmålet
Fra : Iboga

Dato : 22-01-07 01:57

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål