/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
USB tilslutning
Fra : o.v.n.
Vist : 1143 gange
200 point
Dato : 14-11-06 13:19

Hej nu er der igen problemer, jeg lånt en printer, som jeg måske køber hvis jeg får den til at virke, det er en Lexmark x75, 3 i 1, den kan scanne og det er det eneste jeg kan få den til lige nu, hvis jeg vil skrive noget ud, kommer der en meddelelse om at der ikke kan kommunikeres med printeren, men en eller anden form for forbindelse er der, når den kan fåes til scanne fra computeren, når jeg ser efter i Enhedshåndtering, står der som tilstutning Standard usb hub og ikke Via rev 5 eller nyere usb-universel værtscontroler, jeg har sat den til et af stikkene på en indbygget usb2 kort, så hvorfor står der Standard usb hub og ikke den anden beteglelse som jeg mener er usb2, og har dette nogen betydning for kommunikation mellem printer og computer

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-11-06 13:54

Jeg tager på arbejde om lidt, men kom endelig med forslag, de bliver læst og afprøvet en gang efter midnat

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 14-11-06 15:03

har du ikke en cd til den?
en hp 3 i 1 vil have nogle drivere

Kommentar
Fra : hr_hvalsoe

Dato : 14-11-06 19:55

Hvis du ikke har CD´en med drivere til printeren, kan du hente driveren her:

http://downloads.lexmark.com/cgi-perl/downloads.cgi?ccs=58:4:0:358:0:0&searchLang=da&os_group=WinXP&target=

Efter du har downloadet samt installeret driverne, skal det virke. Hvis ikke, så lad være med at købe den!

MVH

hr_hvalsoe

Annuller spørgsmålet
Fra : o.v.n.

Dato : 17-11-06 13:55

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
Jeg har den originale CD, og har instaleret, afinstaleret og instaleret igen, det er ikke der problemet er