/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Script Færdig pakke løsning
Fra : ivanovic1
Vist : 503 gange
50 point
Dato : 14-11-06 00:56

Hej Alle,

Jeg vil gerne have en hjemmeside som har samme koncept, som denne www.mitklip.dk eller http://www.fjolletobak.dk hvor man kan gå ind på siden og se sjove video klip. Er der nogen som ved hvordan man hurtigt kommer i gang, er der et script som man kan få et eller andet sted fra. Til info har jeg desværre ikke meget tid til at udvikle sriptet selv, men vil stadig gerne have det op at køre, dvs. jeg søger en færdig pakke løsning.

Håber på nogle gode forslag

Med venlig hilsen

Ivan

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-11-06 16:36

Hvorfor lukkede du det andet spørgsmål når du ikke fik et tilfredsstillende svar?

Den slags sider laves enten ved hårdt slid med html og css eller ved lidt mindre hårdt slid via et cms system.
Færdige script findes ikke til at lave hele websider.

Du skal nok have fat i noget hvor du får skabeloner osv til rådighed.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 14-11-06 22:34

Hvis du er nybagt hjemmesidesnedker, så kan jeg anbefale at du tager det trin for trin, ellers er jeg bange for at du køre sur i det, når du helst vil lave det hele på en "studs", for det er der ingen der kan klare.
Lær det grundlæggende, og tilføj så de muligheder der er med kombination af CSS og SCRIPT m.m., et for et, og prøv at forstå det du laver. Det vil gøre det langt lettere at redigere i siderne, når du ved hvad de forskellige kildekoder betyder.