/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Lydstyrke
Fra : SKELMOSE
Vist : 492 gange
100 point
Dato : 13-11-06 23:25

Hvor justerer man lydstyrken så det bliver højere end standardinstillingen ?

På forhånd tak

SKELMOSE

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-11-06 23:30

Der er ikke nogen standard.....

Den stiller du selv på det icon du har nede ved uret......

Er der ikke noget kan du stille det i kontrolpanel....

De fleste nyere keybord kan gøre det på keyboardet....

Ellers er det højtalerknapperne du skal have fat i.....

Den gemmer jo den styrke den har når du slukker den.

Kommentar
Fra : SKELMOSE

Dato : 13-11-06 23:35

Jeg bruger også ikonet og krontrolpanel men jeg vil gerne kunne skrue endnu højere op

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-11-06 23:39

Så skal du have nogle nye højtalere - Du kan jo få dem så "stærke" som det næsten måtte være ønskeligt...

Det skal være aktive højtalere....

Eller send lyden gennem dit stereoanlæg - det må være højt nok....

Kommentar
Fra : SKELMOSE

Dato : 13-11-06 23:51

Bruger hovedtelefoner og de er konfigureret i egenskaber for lyde

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-11-06 10:12

Ny komputer/lydkort

Du kan ikke justere mere på det der allerede er i maskinen (det er vel blot onboard lyd.....)