/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Dreamweaver / Spørgsmål
10  basil28 320
Størrelse på Button knap
Fra : 2100
Vist : 385 gange
30 point
Dato : 13-11-06 21:38

Hvordan retter jeg højden for button knap og telstfield i Dreamweaver 2004

Indsat en tabel med 1 Rows og 2 Columns
I venstre celle har jeg indsat nogle knapper med 17 pixel i højden.
I højre celle indsætter jeg en form.
I formen indsætter jeg en tabel med 1 Rows pg 2 Columns.
I venstre celle i formen indsætter jeg en button knap.
I højre celle i formen indsætter jeg en formel Text Field.
Så er det at button knap og Tekst Field er lidt højere end mine knapper på 17 pixel.
Der vil jeg så kunne tilpasse højden på button knappen og Text Field til samme højde som mine knapper.

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 13-11-06 21:55

Man kan på dette link se hvad jeg mener.

http://www.duo2.dk/test/

Kommentar
Fra : ajohansen

Dato : 14-11-06 11:48

Jeg mener at det er en standardstørrelse, der er på de knapper.

//anne

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 14-11-06 12:11

Ok, men kan du så fortælle mig hvis jeg indsætter samme billede i venstre celle i formlen at den forskyder sig på websiden. Du kan se her på linket hvad jeg mener.
http://www.duo2.dk/link/

Kommentar
Fra : ajohansen

Dato : 14-11-06 12:39

det er fordi du i den tabel til venstre har sat knapperne til at stå midt mellem top og bund, og i den anden er margen sat til top

//anne

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 14-11-06 12:51

Nej det er ikke korrekt anne. Som du kan se nu har jeg fået det til at stå korrekt. Først indsætter du en tabel, i tabellen indsætter du formlen i hele tabellen. I formlen indsætter du en tabel med 3 kollonner. Så får du den rigtige resultat.

Selve formlen har jeg fået rettet til i højden. Så er det bare at lave billedet søg om til en button funktion. Det ved du måske hvordan man gør.

Kommentar
Fra : ajohansen

Dato : 14-11-06 13:03

jeg lagde først bagefter mærke til at du havde en form med i spillet.
jeg ved ikke en disse om søgeformularer.
Det nemmeste er at gå på nettet og lede efter en.

pøj pøj
//anne

Annuller spørgsmålet
Fra : 2100

Dato : 14-11-06 13:08

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål