/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Sendt besked kan ikke slettes?
Fra : tinolarsen
Vist : 401 gange
100 point
Dato : 13-11-06 18:21

Jeg har brugt Nokia PC Suite til min 6233.

Jeg skulle have slette alle sendte beskeder, men i min oversigt over beskeder, står der ud for sendte beskeder at der stadig er en, mn hvis jeg så går ind i mappen skriver den "Handlingen mislykkedes, Prøv igen"

Har prøvet og slukke den, men det står der stadig.

Nogen der har prøvet dette før, og ved hvordan jeg får det væk... - en lille ting, men det irretere mig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-11-06 18:24

prøv lige at slukke helt og tænde igen - det plejer at hjælpe

Kommentar
Fra : tinolarsen

Dato : 13-11-06 19:10

Nu har den været slukket i 10 min, hjalp ikke....

Mon jeg skal have gendannet fabriksindstillinger... - bare øv hvis det er det der skal til..

Kommentar
Fra : fjkostending

Dato : 13-11-06 19:11

han har ret det virker!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-11-06 19:17

hmm burde virke -

du kan afinstallere nokia pc suite og installere det igen hvis det er den sidste udvej - men ellers kontakt lige kundeservice først.

btw - kig lige her:

http://www.nokia.dk/support/software/pcsuite.php