/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ingen ikoner?
Fra : njandersen
Vist : 358 gange
20 point
Dato : 13-11-06 16:11

Hejsa folks...

Jeg har et problem.. For nogle dage siden da jeg startede computeren og gik ind på min bruger, var der ingen ikoner på mit skrivebord.. det eneste der var, var bare det desktop jeg bruger.. start menuen var der ikke.. Jeg trykkede så alt+Ctrl+delete og "nyt job" og så trykkede jeg media player og haps så kom alle ikonerne frem.. så er problemet bare at mit cpu forbrug skifter fra 70-100 % og det er da ikke normalt når jeg ikke har nogen programmer kørende ??.. alt går super langsomt nu..

Jeg har scannet efter virus og der var ikke noget.. jeg har ikke kunnet gendanne da den altid går i stå når jeg skal gøre det:S?.. internettet går udemærket, men alle mine programmer går altså rigtig langsomt..

Det kan jo heller ikke være rigtigt at jeg skal trykke alt+Ctrl+delete hver gang jeg vil ind på min bruger og se ikonerne..

Jeg håber i kan hjælpe!..

Mvh og tak på forhånd!

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 30 point
Dato : 13-11-06 16:31

Sluk hårdt og brutalt for computeren ved at tage strømmen, måske flere gange, kort efter opstart.
Så kommer du til en dosmeny hvor du kan vælge "sidst kendte indstilling hvor computeren ..."
Det er det samme som tilbagestille.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 13-11-06 17:09

Har du installeret noget nyt fornylig ? Nye drivere måske ?

Kommentar
Fra : njandersen

Dato : 13-11-06 17:16

Nej det har jeg ikke..

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 13-11-06 17:59

Skal vi gå ud fra at dit problem er løst ?

Kommentar
Fra : njandersen

Dato : 13-11-06 18:06

Nej:P..

Nu fik jeg gendannet min computer så lang tilbage den kunne.. dvs. 2 måneder.. intet er sket:S?

Kommentar
Fra : njandersen

Dato : 13-11-06 18:23

efter jeg havde scannet med norton ville jeg ikke tro at jeg havde nået skidt på, men jeg prøvede så liiige ad aware og skal lige love for at det hjalp.. nu er computeren normal igen..

Jeg takker for de hurtige svar!

Mvh

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 13-11-06 18:28

Helt ok, men for en anden gangs skyld, så vent med at besvare til dit problem er løst. Ellers bliver tråden lukket efter en time.